Wednesday, April 25, 2012

Ngirup Teh



Nitihka utai dibacha aku, ngirup teh oolong tau ngasuh tekanan darah tinggi turun. Lama udah aku nemu pasal pemanah teh oolong, nya meh kebuah aku mupuk ngirup teh oolong suba. Mina siti aja penyalah - perut aku enda tan dibai ngirup teh! Enda milih bansa teh, ka iya oolong tauka Lipton tauka teh pait. Enti naka ngirup teh Cina lebuhka makai ba restoran Cina enda ga ngawa iga. Ninting hari ti enda ulih dibai.

Teh enggau kupi sigi pemakai ti ngundan asid (acidic). Enti pasal pemakai ti tinggi asid perut aku sigi enda tan. Bepedi perut gasak pemakai tu! Kupi, mina sechangkir sahari ti ulih diirup. Asid dalam teh bisa agi ba perut aku. Nya meh, tegal ti begaga sida karipap, sida scone, sida muffin, sida jam tart, sida sardine puff kena ngansing sida tea set, ngaga teh aku  ngambika bisi digambar lalu bisi dipeda lawa agi utai digambar! Amat lawa ga gambar aku tu neh laban ti bisi enggau teh dalam changkir! mrgreen

Perut oh perut, amat enda tan agi udah dibai ngirup teh ngenyuah nya!





2 comments:

  1. Hello Puteri, tetenguk aku meda kuih muih gaga nuan y, sibuk amai ngelama to y mina pansa lalu aja blog nuan, sari to baru bisi ari maca jerita nuan.

    Enda pulai pemisi gawai kita menyanak? Selamat Gawai ngagai bala kita, ngajih ka kitai bela gayu guru gerai nyamai belama-lama.

    Rindu amai aku baca jerita serta meda gambar bunga tulip nuan....sema enti ulih tanam ba menoa kitai ditu naka pengerindu ati neh...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...