Friday, April 13, 2012

Bunga Tulip



Gaga amat aku meda bunga tulip ke ditanam aku idup alu bebunga! Bulan sebelas taun nyin tadi aku ke meli sepaket bulb tulip ari Walmart. Tang nya meh laban kebun bunga bedau dikemas ..bunga gladiola layu, morning glory layu, kebun repa laban bunga African Daisy, rumput ... alu enda enda ditanam. Iya ke bendar bulb tulip patut ti tanam tengan musim chelap, laban bulb nya enggai entu tumbuh manah enti hari enda chelap iga.

Taja bunga tulip ke ditanam aku tumbuh, pelaba aku, mansang sereta sihat agi gamal iya enti iya ditanam ari bulan dua belas kemari. Kiraka tau dikenyadi meh tulip aku nya laban ti baru iya nanam! Enggi orang semak kami ditu galak endar gamal, lalu bunga iya besai ari enggi aku!

Kiraka mereti agi meh aku pasal nanam bunga tulip tu ila laban ti udah meda gamal iya ke ditanam aku sekali tu.  Ila tumu agi aku meli bulb tulip ke manah, alu anang enda ngemas kebun tumu ngambika bisi alai nanam iya ke baru dalam bulan dua belas!  Amat rindu endar ga meda bunga tulip!






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...