Saturday, April 14, 2012

Ngaga Ruffled Scarf



Tu meh pengawa ti ngasuh aku rindang diri diatu!  Ruffled scarf!  Ditu aku mina mandang 4 iti scarf ke udah digaga aku.  Kada enda bisi 10 iti ke udah tembu dia! mrgreen

Maya ke baru berengkah kutai, datai ke dua iti tembu dalam sahari!  Ukai madah diri landik ngaga scarf, tang  laban pattern scarf tu muntang amat, nya ti ulih tembu 2 iti dalam sahari.  Ubung tu baka gamal ribin,  alu aku mina ngait ubung nya ngasuh iya beringkat ringkat.  Amat nadai mayuh macham chara ngaga scarf tu!

Nadai meh aku ngena scarf ngemayuh nya!  Sigi ka diberi ngagai pangan meh sekeda scarf nya.  Tiga iku udah minta meda pemanah gamal scarf nya!

Lebuhka duduk meda TV, ngait ga aku maya iklan pansut.  Amat buring endar ga nganti iklan tembu, manah ngait neh! biggrin





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...