Tuesday, April 17, 2012

Scones



Sekali kutai aku udah ngaga scone tang ngena chara ke muntang - ngena tepung scone ke dalam kutak. Sekali tu aku nunda recipe ari internet.  Naka pemuntang ngaga scone!  Mata enda ngaga ngelama tu!

Ngelama tu ma tenguk, meli, laban ti ngumbai diri enda nemu ngaga. Iya ga resipi ke dipeda aku ngelama tu ngena perengka ti nadai dikembuan aku ba rumah.  Resipi iya ke ditunda aku sahari tu, pemadu muntang!  Mina buah ke digulai aku kelalu mimit.  Duncan nyau nanya nama kebuah buah nya enda mayuh?  Saduai Denice selalu milih ma kek tauka roti paun ti digaga aku bisi dichampur mayuh utai.  Nya kebuah sengaja enda nyampur buah mayuh sekali tu.  Engka tak nyamai meh buah kismis enggau cranberry ke dichampur ba scone nya sekali tu sepi iya!

Kuan teh ba gambar tu utai diberi mentua aku.  Tiga set pinggai mangkuk enggau sida changkir teh ke udah diberi iya ngagai aku nadai nyengkaum kuan teh.  Nanya belama aku, engka nya iya meli ke aku siti!  Bansa ke manah diberi iya nya (Royal Albert), sida pirin enggau changkir meli kediri empu nuan, ku iya madah ke aku.  Taun nyin kemari iya ke meri kuan teh nya, lalu baru diatu aku ke meli pirin enggau changkir!  Meli ke set 5 iti aja, ngambika bisi kena ngambar sida bingka tauka kek tauka scone. mrgreen

Ukai enggai aku meli kuan ti sama bansa set ke diberi iya tang nya meh laban nya pattern lama, pedis digiga.  Bisi aku ngiga tang nadai meda alai ti bisi nyual.  Sayau amat.

Bah, nama utai diempa kita kena ngirup lemai sahari tu? Scone mega? mrgreen




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...