Sunday, April 15, 2012

Cherita Masak



Lama udah aku nadai bekunsi cherita pasal masak masak neh! mrgreen Tu meh sekeda utai ti bisi dipanduk aku apin lama tu tadi.  Lebuhka meda gambar utai ke udah dipanduk bala pangan, tauka meda resipi ba internet nemu tenguk ga nyawa!  Ka pan enda manduk ke diri empu laban nadai endur semak ti tau alai makai pama nyawa udah tenguk!

Aku sigi rindu makai pemakai orang menua India.  Bisi indai tuai tambi ti diau ba menua California ditu bisi website alai iya bekunsi video enggau resipi pemakai India.  Rindu diri ga aku meda video iya lalu bisi ga nguji sekeda resipi iya.  Gambar lauk enggau roti chapati nya lauk buah terung.  Nyamai amat dipanduk chara nya sepi aku!

Aku kiraka kurang makai sida dagin manuk tauka chapi tauka janik diatu - takutka kolesterol tinggi kenu.  Aku endang diasuh lutur makai ubat kolesterol tang sengaja (nemu ke diri!) ngetu laban asaika bisi nganu tubuh ubat nya.  Nya meh aku bekareh nagang diri makai sida dagin! Gambar kway tiaw sup enggau char siew nya kena lawa aja.  Udah mangkuk kway tiaw nya digambar, char siew nya alu diengkah ba mangkuk Doug!  Tu meh siti kebuah aku rindu makai pemakai India - tebal agi masakan vegetarian pemakai orang India.

Sekumbang aku kurang agi makai lauk ti ngundan dagin, belemak, beguring, bisi endar turun berat tubuh.  Rindu amat meda berat tubuh turun! biggrin  Amat irau endar ati aku kutai meda berat tubuh majak niki!  Sigi amat ka niki ga berat tubuh pama udah manggai umur baka enggi aku tu!!   Enti enda tegal irau ke kolesterol tinggi sigi betukar saiz meh sida pakaian!!  Ngiga saiz iya ke besai agi!

Char kueh kak, bingka ubi enggau bacon and cheese muffin masakan bukai ba gambar aku tu.  Aku bisi ngaga roti paun kutai.  Amat lama udah aku enda ngaga - tegal penyakit sebengkah ga nya, tang meda bisi endar udah insur penyakit nya, belabuh baru aku ngaga roti paun.  Makai sigi tau tang nya meh anang enda nemu nagang diri.  Agi ka idup, wai!  mrgreen

Ok, nya aja cherita aku sekali tu!








2 comments:

  1. Yayyyy.... aruh ba statistic madah every 4 hrs, siko orang Amerika betukar nyadi vegetarian ahahhaha ... tau diuji nya Puteri!

    ReplyDelete
  2. To go completely without meat for an extended time was not as difficult as I had imagined! Tang enggai ga tak completely nyadi vegetarian! Janik pedis dilengka!! Hahahaha!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...