Monday, April 16, 2012

Lagu Burung



Meda hari enda entu chelap iga pagi tadi, nyau aku nepas debu ari kerusi malas aku alu nganchau cushion. Ahhhh, rindu amat duduk ba luar, ninga burung belagu sambil be-internet ngena tablet duduk ba patio! Ngelama tu hari agi chelap maya pagi hari, nadai aku ka duduk ba luar ngenat chelap!

Lemai tu tadi, lebuhka mai Sandie (ukui aku) bejalai sebelah tanah, aku bisi meda burung Western Bluebird enggau burung Wren. Aku nadai kala ninga burung Bluebird belagu, tang burung Wren nyu chapuh diri iya belagu ba atas tugung dan kayu. Udahka nganjung ukui, ngambi kamera aku ngiga burung ke dipeda aku tadi. Nya ke bisi gambar dikunsi ditu. Aku bisi ninga sereta meda burung Mockingbird mega, tang lebuhka meda aku mansang, nyau ga iya terbai lari.

Aku sigi rindu ngambar burung mina musim chelap tu tadi hari selalu ujan, nya kebuah aku lembau amat pansut ngintai sida burung. Meda baka hari tu ila .. engka tau bai pansut telescope kena ngambar burung. Enda burung takut meda aku ari jauh!

Naka tu aja cherita semadi nadai aku sekali tu! mrgreen






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...