Friday, February 10, 2006

Ansa Mangah




Peda kita, amat mangah endar ansa kami nya! Tiap kali aku muka pintu, iya alu belanda nuju aku, pala iya tunduk, serta meresih ka mantuk aku! Heheh!

Gamal nuan, ko aku, aku palu nuan legi! Eh, kapa iya peduli, di palu meh iya ngena kayu enda meh lari. Bendar ngemba, baru iya mindah ka bukai. Nya meh enda tau enda mai kayu aku ma ka pansut ari rumah. Ma aku melakang ka iya beguai iya belanda ngagai aku ka mantuk burit aku kini! Heheh.

Ansa kami nya, dua iko. Siko laki, siko indu. Ka indu nya baru berengkah beteluk. Tiga igi udah teluk iya di gumpul kami. Nitih ko utai di bacha kami pasal perangai ansa, keterubah iya ansa indu beteluk, teluk iya enda ulih nyadi anak .. agi "infertile" .. nama jako nya dalam jako Iban? Taun dudi ila baru teluk iya tau di peram. Ansa indu beteluk ari bulan dua datai ka bulan lima. Reti nya, anak iya tau besai maya musim panas, udah nya maya musim chelap kira iya anak ansa udah chukop besai .. hari chelap enda ngachau iya agi.

Balat pemesai omelette di gaga ila ngena dua igi teluk ansa! Heheh.

2 comments:

  1. Amat mangah angsa nya!
    Bakani telo ka enda olih diperamnya deh??
    Diempa kita puteri?
    Sama saiz enggau angsa Malaysia ke??
    Baka ka besai amat gamal ia...

    ReplyDelete
  2. Diempa meh teluk nya ansa nya .. digaga omelette! Asai teluk manok ga eh.
    Ko utai di bacha kami, first year, ansa beteluk, teluk iya infertile .. so enda ulih nyadi anak...after 2nd year baru iya fertile .. enda nemu kebuah meh.
    Sama mesai ansa di Malaysia - siaz ansa enggau saiz teluk.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...