Sunday, February 05, 2006

Mamau

Pagi kemari, maya aku nyugu bok udah ka baru badu mandi, aku nyepi bok aku tak agi lekat asai iya. Eh, nama kebuah tu? Di basu ga bok tu tadi. Hmm .. udah di sugu, alu di blow bok nya tadi. Aiee, nama hal bok tu tak enggai manah di stail? Tak enda lembut asai bok nya. Udah nya alu nanya diri, bisi di shampu pala nya tadi? Basah amat basah, tang bisi ke enda di shampu? Eh, enda ingat, bisi ka enda? Heheh, engka enda ingat di shampu meh nya tadi! Sedap endar asai bediri baroh ai ujan ngenat ai angat laboh ba tuboh, engka tak kelalu sedap asai iya aku alu besabun, enda teingat ka diri bedau nyampu bok. Selalu iya pala di shampu dulu, baru nyabun tubuh.

Heheh, engka udah mupok mamau meh nya! Umur ga udah majak tuai!

1 comment:

  1. aku pun kala bakanya puteri..ukai nuan aja..aku balat agi..laban ke selalu enti mandi berus gigi dulu then masu bok baru besabun tang meh maia nya aku enda ingat besabun nemu dik asai ke udah meda buih sabun da maioh ba tubuh udah abis mandi ka begari asai ke kulit agi kering nya baru sedar diri empu bedau besabun ni enda sium jari nadai bau rengut..ukai orang tuai aja mamau aku kala bakanya..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...