Sunday, August 20, 2006

Lauk Tengah hari

Err, semadi nadai entu cherita ... becherita pasal pemakai aja lah! Heheh.

Tengah hari tu tadi kami makai belauk ka kangkong enggau ikan kembong guring. Ngelama tu aku enda nemu ikan nya ikan kembong. Sigi kala aku meda ikan nya dijual ba supermarket china kami ditu. Nya meh semadi pangan aku ba Indiana nyebut iya bisi tetemu ka ikan kembong. Nya baru aku berati ka sida ikan ba supermarket nya leboh kami menyanak ka shopping dia lemai kemari. Gaga meh aku tu tadi nemu nya ikan kembong! Amat lama endar ga nadai udah makai ikan kembong guring!


~~~~

Sekeda bala ba Comeherelah bisi bekenang pasal panggal guling. Ko siko, bisi orang nyual panggal guling ba menoa ditu kini? Dia siko alu volunteer nyait karong panggal ka siko ka ngiga panggal guling. Reti nya tadi siko ti ngiga panggal nya mina ngisi karong nya aja. Tang ditu ka pedis ngiga kapok kena ngisi panggal. Enti amat ka sigi bisi ga orang nyual tang nya meh enggai enda ngudar ari internet. Kiroh endar ga nya. Ka pen enda ngena polyester filling aja meh kena ngisi panggal guling.

Kemari leboh kami ka shopping ba supermarket china, dia aku tepeda ka panggal guling dijual dia. Geli meh ati laban baru udah kami ti bekenang ka panggal guling. Tang panggal guling ka dijual nya kelalu besai peda aku .. rindu agi aku beberap ka panggal guling ka kurus! Heheh.


~~~~

Kita endang nemu aku sigi rindu ninga lagu Iban, enggau WaiFM ari IOR FM. Tang kadang kadang server alai IOR FM bisi mugok mimit ... nadai ulih ninga lagu Iban.

Kepuas aku begiga ka radio stesen internet ari Malaysia dia aku tetemu ka Kiss Radio FM. Rindu endar ga ninga lagu dimain ba stesen tu. Lagu ka dimain ba radio tu lagu Melayu ari Singapore, Indonesia enggau Malaysia. Kelimpah ari nya, lagu industan pen bisi ditebah ba radio tu. Mina lagu ti enda ulih dikelaung, lagu nasyid! Sigi baka iya radio ari Malaysia neh!

Nya lah leboh makai belauk ka kangkong enggau ikan kembong guring tengah hari tu tadi, tak bisi endar nyawa dianjong laban bisi lagu Melayu bemain ba belakang! Heheh.

1 comment:

  1. Seminggu nadai ngabas, mcm-mcm cerita nuan tok.
    Ikan masin but,dangdut nyentuk ka panggal guling....haha.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...