Thursday, August 31, 2006

Merdeka

Ni bala kita ka diau ba Kuching, bisi enggau orang begau be tisi sungai Sarawak? Meda pengerami Hari Merdeka ba Kuching dia?

Aku ampit pen meda mimit pengerami ba tebing sungai Sarawak. :-) Pagi kemari (iya ga kami laun 15 jam ari jam Malaysia) tumu aku masang komputer. Nasib endar ga tak mujur livestream ari RTM ba internet pagi nya.

Laban nya tumu pagi enda entu ulih meda sampai pengujung program nya laban ti kiroh nyendia ka bala anak ka nurun sekula. Tang aku sempat meda penatai Perdana Menteri ba endor orang ka ngerami program malam nya. Sempat meh aku meda Ning Baizura belagu.

Aku ditu laban ti nadai begulai enggau orang Malaysia bukai, nadai kiroh ngintu ari Merdeka. Engka dudi ila tau ga aku ngantong bendera Malaysia maya 31 Ogos. Alu apin meli bendera Malaysia!

Bah, sapa nuan Anonymous, ti bisi ninggal komen ba blog aku tu? Dini alai nuan ba California ditu? Anang enda madah ka diri awak ka aku tau bekelala enggau nuan! :-) Siko Iban nadai meh aku udah tetemu ba California tu. Enda patut nadai, tang nya meh, sigi pedis kitai nemu sapa kitai ti datai ari Sarawak ti bisi diau ba menoa tu kelebih agi kitai Iban, enti kitai enda begiga ka pangan diri.

Anang malu, aram meh kitai bekelala enggau pangan diri!

3 comments:

  1. Anonymous1:43 PM

    hello! Aku ba OC. elak tik bisi ari ngagai north cal, will surely begigak ka nuan. I heard that bisik bala iban bak SF . ((not sure who) another bala iban is in Atlanta,GA and my sis is in Providence,RI. So as you can see there is a few of us out here . My hubby bisikpulai ka menua , aku bisik kirim ka swak laksa paste. will send u some if you like.

    God bless
    Diana

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:38 PM

    Merdeka? Merdeka ari ni? Ba penemu aku, lalu apin merdeka kitai tu. Kenyau ari skula sekulah rendah menya begau ngambat bala menteri ka belepas ka anak ikan tauka betanam ka pun engkabang ba menua.

    Nya tiga puluh taun yang lalu. Tu merdeka ka taun 2006, bedau ga bala sida nya ka diambat berbaris-baris ulih nembiak skula. Baka ka nadai orang bukai ka layak.

    Taja pan di US, Bush senior enggau present Bush sama jadi president, at least bisi ga term limit. Ditu ba Sarawak term limit nyau 40 taun, agi ga mua sida nya. semadi nyau mamau, or mati bilun pecah.

    So no merdeka for me... still dijajah ulih the same group....

    ReplyDelete
  3. Amat ko nuan, Guruh, bisi ga betulung ka pangan diri ma di tinggang penusah dudi ila.

    Selamat bekelala, Diana. Au, ah, anang enda nemuai ka Galt ma bisi mansa northern California ila. Ni pengelama nuan udah diau ba OC? Lama udah enda bejalai ka southern CA.

    Sigi bisi kitai Iban diau ba menoa tu tang nya meh laban ti enda diau semak enggau pangan diri, asai ka nadai. Pangan aku ari Miri (indu Iban) diau ba Maryland din, enggau siko agi ba Chicago.

    Laksa paste aku endang selalu bisi, selalu berangkut ma pulai ka Miri. Pun October tu ila kami menyanak pulai ka Miri and will stay till early January .. awak ka berentak sekali! Email me, awak ka kitai tau keep in contact.

    Kakilima, why so cynical?! Heheh, sigi baka kitai Iban laban ti agi backward ... barang ko orang .. laban ti diau ba menoa pesisir, pelajar nadai tinggi .. ka pen enda.

    Ma maya bepilih datai, beri 20 ringgit udah lah, org nya tadi ka di pilih.

    Se-agi kitai dipegai coalition govt, and the majority seats are held by one particular party, I don't see how we can change the status quo.

    Sigi baka iya bansa kitai, ma udah megai kuasa, tusah ka ngelangka .. sampai mati meh, enti step down nya pen semadi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...