Monday, September 03, 2007

Besai

Sapa kala meda The Biggest Loser tauka Obesity Clinic? Aku bisi meda engka dua episode aja program dua iti tu.

Hari lima nyin kemari kami menyanak bisi keluar makai ba restoran china ba Sacramento. Baru berengkah makai kami menyanak alu tama empat iko orang. Apu, balat ga ngemesai sida empat iko nya! Bendar aku ngasoh diri enda merening sida! Sangka aku sida nya sebilik. Apai indai enggau anak laki enggau anak indu.

Aku alu tingat ka cherita The Biggest Loser enggau Obesity Clinic. Ko aku bejako enda inggar ngagai Doug. "They looked like they just escaped from Obesity Clinic! Or escaped from The Biggest Loser competition!!"

Ukai ka ketawa ka orang ka besai tubuh. Tang nya meh taja teleba meda orang besai tubuh ditu, enda meh sampai sebilik besai magang! Kerusi alai duduk pen baka ka enda ngundan. Nangi endar aku ka kerusi alai sida nya duduk. Enggai ka tak runtuh dia. Issshhh, pechuma orang ka empu restoran kena saman sida! Orang ditu sigi rindu endar nyaman orang!

9 comments:

  1. Nasib 4 iko enti 3 iko nemu ku sapa urang nya.. Papa, Mama & Bibi. *lariiiiii..!!

    ReplyDelete
  2. Ahh hhahahaha, Coki, ngasoh aku ketawa aja! Mit kita nya enti dibanding sida 4 iko tu!

    ReplyDelete
  3. orang menua arab din besai gik wai..bisi gambar cousin ku megai bra ke dijual ba kedai nyau mesai palak tusu..sangka ku helmet. heheh

    ReplyDelete
  4. Apu, enda lah aku nyangka bansa arab ngemesai nya! Ditu sigi mayoh bra besai besai .. cup iya tau ngundan basketball ko aku! Besai agi ari pala aku!

    ReplyDelete
  5. Anonymous1:15 AM

    Apuu amat mayuh crita di posted nuan neh..ketinggalan zaman paduhal aku..

    manis amat gamal jaguung nyak Doris..aa sedappp

    Semangka nyak pan sihat endar gamal..

    lama enda makai jagung menua

    ReplyDelete
  6. Nya lah Debbie, amat lama nuan enda nyenguk kitu! Busy kah nuan diatu laban ka udah kerja? Bisi aku nyenguk blog nuan every now and then.

    ReplyDelete
  7. Enti menoa US nya ulih dikusong sejam ngena bilun lama udah aku singgah meli bra. muaakakakkaa.. ba ditu bra aku enda ulih ngena bra murah.. nadai size wai! Cup D, aku ngena Sorella enggau Triumph. :P

    ReplyDelete
  8. Nuan kala nguji Xixili? Manah bra tu, aku bisi meli last year maya di KL .. over RM400 aku spend, ooiiii! Kawan aku ngena cup D meh, bisi saiz ka iya.

    Ditu size double D bisi meh .. heheh, mesai basketball cup size nya bisi meh!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...