Friday, August 31, 2007

Kasak kasak

Aku bisi ngirup teh peria udah aku makai tengah hari kemari tang taja pia mata aku ngantuk. Enti aku ngirup teh Lipton tauka sebarang teh chelum, sigi enggai tindok mata aku laban teh bisi ngundan caffeine. Ohh, manah nya, ko aku bejako ka diri, enda ngasoh aku bejaga teh peria tu. Amat ulih tindok enda lama ga aku leboh ka gali ba kerusi panjai tengah hari kemari.

Malam nya aku bisi ga ngirup sechangkir teh peria nya. Aku start tenguap nguap ari pukul 10.30 p.m. Ooh, ka mata aku tinduk malam tu ko aku bejako dalam ati diri. Perut pen start engkeriok. Aku lalu ngaga sechangkir cereal (baka nestum) alu bai ka bilik tindok. Eeee, manis endar cereal tu ... ai kelalu mimit! :-) Udah pukul 12.20 a.m. baru aku nutup api, alu ngali ka diri. Nama tak enggai tindok mata tu? Kasak kasak. Akai, kati tadi tak tenguap nguap?

Sangka aku ai manis ti dirup aku sebedau nya ti ngasoh aku enda ulih tindok. :-( Amat enda berapa! Pukul 3.30 pagi aku agi betilik ka jam! Merinsa endar sepi aku dani pagi tu tadi!

5 comments:

  1. enti nda salah aku kala macha,evening primrose manah kena org indu especially bagi yg berumur.Evening primrose tea ulih nulong kitai ka tindok jenak(enti nda salah aku la..)

    ReplyDelete
  2. Sigi amat pasal evening primrose oil nya. Indai aku makai borage oil, sama ingredient enggau EPO, and iya madah ka tindok mata iya laban makai borage oil nya. Last year aku pulai, berapa botol enda bai aku ka iya .. endang botol besai sekali, beli aku direct ari manufacturer.

    Aku tu enti pasal food supplement, kdg2 makai kdg2 enda, bebotol botol nya dia, jarang diempa! Heheh.

    ReplyDelete
  3. anang malas...demi menjaga kesihatan dan kecantikan diri. hehehe :)

    ReplyDelete
  4. nyamai kah teh peria...kelat jak mua ngirup nya neh..haha

    ReplyDelete
  5. Enda pait teh peria nya, Jennica. Bisi asai Liang Teh. Not bad. Mula2 aku nyangka pait, tang good thing enda pait.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...