Wednesday, August 15, 2007

Nulong ngantong api pelip

Lemai tu tadi kami duai Doug nulong kawan kami Kathy saduai Rich ngantong lampu pelip. Anak indu saduai ka lumur dua deka kawin hari enam tu lagi. Sebelah pun kayu, pagar, pun bunga alai kami ka ngantong lampu pelip. Tang peda aku agi petang alai orang deka ngatur pengerami tikah nya ila! Pedis makai ma enda entu peda utai dempa!

Endang nunda stail orang ditu, rindu ngator garden wedding maya lemai hari. Pukul enam rami tikah nya berengkah ila. Arap ka enda entu panas meh hari nya ila. Lemai tu tadi bisi angin, chelap mimit asai iya.

Baru iya kami bisi dipanggil ka pengerami tikah. Aku bisi ngaga sida antin enggau tenggak ka pengapit indu (9 iko). Lemai kemari aku bisi ngaga gelik enggau antin ka Kathy, kena iya maya anak iya kawin tu lagi.

Ila kitai sama meda gambar pengerami tikah tu!

3 comments:

  1. wah...best ndar kitak ngagai org nikah.
    Oh ya,Nancy Poh says Hi ngagai nuan (peda ba comment link ba Donut! Donut!)

    ReplyDelete
  2. Hari enam tu lagi org ka nikah.

    I feel bad laban Nancy Poh bisi send aku email, bisi nyebut blog aku ba blog iya after I got the Blog of the Day ba PPP. Bisi aku ngabas blog iya kemari .. nemu endar siko tu pasal recycling!

    ReplyDelete
  3. Yup!Melalui blog iya nyak lah aku nemu blog nuan tuk...Because,the name Puteri menarik perhatian aku(mula aku mikir melayu)then,aku meda gambar nuan doesnt look like melayu,then meda profile nuan bisi ga blog iban.Rupanya,nuan tuk iban :)

    Aku ngelala iya ari eHomemaker.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...