Wednesday, August 22, 2007

Enda Chukop Tindok

Sekumbang anak aku masuk Pre-Kindergarten, aku ngasai ka diri enda chukop tindok. Aku endang bansa ka laun tindok, tambah mega bansa ka pedis nindok ka diri! Berengkah hari satu tu tadi, aku dani sejam tumu ari ngelama tu laban anak aku mesti datai ba sekula sida pukul 8.00 pagi. Akai dai, lembau dani pagi lebih agi enti mata baru tindok pukul 2 tauka 3 pagi!

Enti anak tindok jenak malam enda ngawa ga laban tindok aku nadai dikachau orang. Tang Duncan bansa ka kasak kasak, nyabak tengah malam, angkat ari katil alu ngangau kitai ba moa pintu bilik kitai ..... aisey, ringat endar asai! Kelebih agi enti mata baru sejam tindok! Ukai nyamai ka ngasoh mata tindok baru lebih agi enti jam udah pukul 3 tauk 4 pagi.

Demalam aku ngirupu wine mimit sebedau aku tindok laban aku selalu berasai ngantuk ma udah ngirup wine. Tang wine ti di-irup aku demalam ukai ari botol ti baru dibuka, nye enda nyamai agi asai iya! Kadang kadang aku makai anti-histamine laban tu tau ngasoh kitai tindok, tang agi meh aku pedis nindok ka diri.

Ko Kathy kawan aku - You should exercise! It'll help you sleep! Heheh, sigi bansa ka enda enggau orang besenam!

12 comments:

  1. laun amat nuan tindok??aku matih aku empu mesti ka tindok sebedau 12mlm walaupun mata bedau ka...

    bisi ga aku ninga petua org madah,ngirup susu suam sebedau tindok ngasuh mata ngantuk.

    ReplyDelete
  2. Pukul 12 tengah malam endang biasa ngangjung diri tindok, tapi mata enggai tindok. Ngirup milo, tauka ngirup ngirup nestum meh ulah laban perut nyau engkeriok udah jauh malam!

    Insomnia nama penyakit nya1

    ReplyDelete
  3. maybe nuan patut nguji suggestion kathy nyak :) hehehe

    ReplyDelete
  4. Too busy! Busy nunga computer! Hahah!

    ReplyDelete
  5. siti ari cara ka exercise is dancing..nuan tau mai doug ber dancing semadi exercise :) hehehe

    ReplyDelete
  6. anang ngirup kopi wai..enggai ka enda ulih tinduk... :)

    ReplyDelete
  7. aku nadai enggau org ngirup kopi, enti ngirup pen mina bansa ka decaffe. Sigi enda ngirup utai bisi caffeine ma udah lemai hari.

    ReplyDelete
  8. Aku pan nda ulih tinduk tumu.dah teleba asai tinduk laun.selagi bedau pukul 3-4 pagi,mata sigi bedau ka pejam.melainkan aku lelak amat2 baru nemu telelap ke diri..

    nda nemu bakani ka ngasuh mata tumu tinduk..

    ReplyDelete
  9. Anonymous5:31 AM

    eh,sis, how come you take anti histamine? ..

    i also got problem with histamine ..huehuehue .. causes allergic..

    if histamine keluar, maka allergic lah aku .

    ReplyDelete
  10. Amy, terer agi nuan! Aku enda angkat ari katil walaupun mata enggai tindok.

    Ati, I take antihistamine, namely dyphenhydramine to help me sleep! Also when my kulit gatal, due to dryness, I also take it to stop the itching. So your allergy, if you makan antihistamine, you ok?

    ReplyDelete
  11. Anonymous2:25 AM

    ya,sis .. i take Cetirizine Hydrochloride.

    jst dont understand why you take antihistamine to put you to sleep. bukankah nyadi sleeping pills nya ila?

    ReplyDelete
  12. ditu the most common antihistamine, is diphenhydramine chloride and it is used as an allergy medication as well as a sleep aid.

    Enda ngasoh gian. Ditu even sida panadol bisi campur enggau diphenhydramine .. Panadol PM. So baka sekeda org pedis isi, and cannot sleep so they take the PM tablets.

    Actually aku bisi diprescribe some sleeping medication but so far I have never taken it .. takut gian! Heheh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...