Wednesday, August 29, 2007

Salsa

Tu gamal salsa gaga aku lemai tu tadi. Baru iya meh aku nguji ngaga salsa. Resipi diberi cikgu sida Duncan ti bansa Mexico.

Meda tomato kami mayoh endar, nadai nemu chara agi nguna nya dia aku tepikir ka salsa. Setengah mangkok besai, mina sigi aja buah tomato diguna. Tomato nya mesai buah baseball! Udah nya sigi bawang besai, juice ari dua igi limau mit, daun soup (cilantro), sesudu mit chabi udah di injin, enggau mimit garam. Tomato enggau bawang di injin aku ngena food processor. Tau ga di putong mit mit.

Salsa di empa enggau corn chips. Enti makai ba restoran Mexico endang di idang salsa enggau chips sebedau pemakai kitai datai. Denice saduai Duncan sigi rindu endar makai salsa enggau chips. Enggi aku nya enda pedas tang enti ba restoran Mexico, endang sirut sirut ngetat pemedas salsa sida!

Pun tomato ditanam kami mina sepun aja tang mayoh amat buah. Bisi endar dibagi enggau orang.

4 comments:

  1. wah...sedap nampak...

    ReplyDelete
  2. Sedap! Tapi ila aku ka ngena kurang agi bawang. Ngasoh ka tut tut! :-)

    ReplyDelete
  3. nadai hal nyak,muai angin...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...