Sunday, August 19, 2007

Pengerami Tikah

Tu sekeda gambar diambi aku ba pengerami tikah lemai kemari. Aku enda ulih ngambar pengantin lebuh sida ka ba moa paderi laban orang ka berimbai enggau aku besai tinggi magang.

Manah endar hari lemai kemari, panas tang bisi angin. Bok ti dipisin sebedau mupok abis tekusai. Udah mata panas turun hari pen berasai chelap. Sekeda ti ngena pakaian ayan belakang enggau dada, chelap bulu magang! Aku ti ngena baju gaun ti nadai lengan pen chelap, tang aku bisi mai selendang. Nya pen pama kena mukur tubuh!

Pemakai sigi enda mayoh macam tang chukop ka empa bala ka bisi datai. Mina iya lubah aja maya ke ka makai. Meja kami ka penudi endar mansang ka meja buffet.

Udah makai pengantin laki enggau indu muka joget. Amat landik saduai betanda salsa. Endang udah berapa bulan saduai pritis! Udah nya pengantin indu betanda enggau apai iya. Pengantin laki betanda enggau indai iya udah bekau nya. Manah endar ga custom sida ditu. Pengantin laki datai ari Mexico, nya meh ngasoh rindu endar meda dua macham culture malam nya. Sigi rami endar laban sida ka datai ari Mexico.

Kami pulai pukul sebelas malam enggai ka kelalu laun. Doug mesti ngangjong baby sitters pulai.

Pengantin baru, Oscar enggau Monica.

Pengapit indu, ngeso ka tenggak enggau antin ti digaga aku.

Kek pengantin. Nyamai endar, bisi asai nenas, cheese enggau chocolate.

Kathy, indai pengantin indu ngena antin enggau gelang mutiara digaga aku. :-) Sepiak iya Richard, apai pengantin indu, udah nya sepiak Richard, apai pengantin laki.


2 comments:

  1. wah...sama cantik sama padan...

    ReplyDelete
  2. sigi sama cantik sama padan! ;-)

    Bala kaban pengantin laki pen sigat sigat! Heheh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...