Saturday, June 14, 2008

Free Wi-Fi

Berapa minggu aku ngetat ka internet connection ti ngelubah tekura!! Peiiii!!! rolleyes Tang lemai tu enda liat agi ati aku .. bai laptop ka sadau ... aim kitu aim kin, ngicha ka bulih signal free wi-fi! Nyau ka puas puas iya tetemu ka signal ba patio luar bilik tindok apai aku! Peeewwwiiit!

Endang bisi aku udah nguji kutai tang nadai bulih signal ba bilik lama aku. Tang menyadi aku madah ba bilik iya bulih signal, ehhh, enda patut aku enda bulih ko ati aku. Weak signal, mina bulih 5.5 Mbps, tang nya kira ka jauh laju ari signal 28.8 kbps TMNet!! Ka parai nganti page loading!! Peii!

Di patio sadau meh aku nulis tu. Nyamai amat bisi angin lemai tu. Mujur asai blog update blog aku lemai tu, eh!! mrgreen

4 comments:

  1. Apu...!!! 28kbps jak? Ish... patut jarang update neh. Aku suba ba pakan bakanya meh. Nya aku update ujung minggu ja ba rumah.

    ReplyDelete
  2. Sigi lubah, enti belumba enggau tekura enggau minang sida Joey! Tu pen sekejap bisi sekejap nadai signal iya! Amat enda berapa!!

    Gambar ngabang kitai alu bedau ulih post!

    ReplyDelete
  3. Sinu ninga nuan ke bebendar nguing laptop nuan kiba kanan ngiga zone ke betul dia.

    Baka aku ke ka telephone benung bala kita di rumah maya 31st ari nya ngena Pc phone aku tu, nyu bepeluh diri. Last last lalu enda jadi ! Post aja lah, naka ia ke ulih......

    ReplyDelete
  4. Amat sinu meh ngenang diri mina ngarap ka internet connection ti sekejap bisi sekejap nadai! Datai ka ngena aluminum foil enggau tudung periuk ngicha ka tangkap signal pama agi! Hehe, bisi ga improvement mimit!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...