Thursday, June 19, 2008

Makai Tindoh

Sapa bala kita ka rindu makai tindoh ... ulat mulong la, enti kita enda nemu nama utai nya!

Aku nadai bisi ati ka nyepi penyamai tauka enda tindoh! Tentu nya asai indu utai ko aku! Aku mina udah kala nguji makai ulat sutera .. silk worm. Asai indu utai!


Ipar aku siko sigi rindu amat makai tindoh. Suba iya enda ulih makai kelalu mayoh laban isi iya alu gatal. Tang diatu isi iya enda gatal agi, sigi bebendar meh iya makai tindoh maya kami ka dirumah panjai tu tadi. Ni ka dibai iya pulai ka Miri agi!


Doug tu pantang dikumbai orang takut makai utai nyelai. Ma orang nyadong iya lauk tindok, jeput ga iya siko dua! Nah, enda ka alah aku ti Iban tulin tu gasak iya?! Tu meh gamal utai dempa iya tengah hari siti.


Ka meda orang putih makai tindoh? Tu meh gamal iya! Anang kelalu berati iga! Enggai ka tepeda bulu idung! Heheh.

9 comments:

  1. balat gamal urang putih makai tinduh, nyu ngelentik jari ia! aku anang ke ka megai, meda tinduh udah kembai bulu, any macam ulat..ihhh!!

    ReplyDelete
  2. uwekkk..puteri geli amai aku meda doug makai tinduh nya..eeee..munyi ko lyana anang ke makai meda dah gelesi segala macam ulatla..berani agi aku ke tikus ari ulat eee..enda aku..enti siang aku bisi meda ulat malam mesti mimpi ulat maioh hehe penakut..

    ReplyDelete
  3. Puteri, kala ke mansa ruai nuan ingin ga ati ninggal ka bekau mimit. Tang sebedau aku ngemanjai ka jaku, aku ngasuh nuan ngadu ka link nuan ngagai blog aku baru. Aku berati ka bisi penyilap mimit ti ngasuh ia enda ulih disambung terus ngagai blog aku. Nuan nulis: www.selangau2008.blogspot.com Iya ke betul ianya www.selangaump2008.blogspot.com tauka nuan nyambung terus ari reply/balas tu lalu perati ka url iya.

    Tepeda ka gambar ba blog nuan, aku pen berasai gaga ati meda pangan bisi pulai ke Sarawak ngintu gawai. Pia meh wai anang enda ingat ke menua diri.

    Pasal tindoh: kelia rindu amat aku makai utai nya. Tang diatu enda lalu. Ukai ketegal geli tang bau gemuk iya numbas ngasuh enda lalu. Ubah nyawa nyau tuai kini.

    Selamat Hari Gawai Dayak 2008 ngagai semua kita sebilik. Gayu guru gerai nyamai bidik lansik bulih utai.

    ReplyDelete
  4. Lyana, ngelentik meh jari ngambi ka enda lindung gamal tindoh maya iya ngambar diri! Amat diri meh iya makai tindok nya!

    Dara, berani agi nuan ka tikus? Apu amat raya nuan takut ka ulat! Ulat enda aku geli, tang tikus!! Anang ngasuh tikus semak aku! Ular pen bakanya!

    Henry,

    Sorry pasal link ka enda betul nya! Udah diadu.

    Tidak mungkin lupa kpg asal, ko kitai! Hehe. Aku ketawa ninga org nanya indai aku, nanya enti aku tu agi ingat jako Iban! Peiii! Haha, kati ko nemu enda ingat!!

    ReplyDelete
  5. puteri
    ya tikus dah besaila tang tikus ti ti agi mirah nya eee takut ga geli kebendar ya baka ulat jak..baka mak aku gak takut ke ular anang meh nyuruh ya meda ular..sekali ular masuk rumah(baru pindah) manah ngulung diri ba tisi ular tekenyit ya meda sampai enda tepansut ke nyawa ngangau ke urang nya ulah mak aku..

    ReplyDelete
  6. Aduhhhhh aku rindu makai tindoh!!!!!! Nganti pulai aja baru ulih makai. Enggai ka enti minta kirum sangka orang kastam ulat ka nutu utai empa ka udah bari!!! Hahahah

    ReplyDelete
  7. Anonymous11:36 PM

    peii bendar gamal Doug makai tinduh, aku kala meda ia makai kejumah suba ba blog frog princess dik kelia nya, ish boleh tahan Doug.

    ReplyDelete
  8. Flo, meliur nuan meda tindoh nya! Kasih amat.

    Cuthess, sigi pama Doug nya. Amat bisi meh gambar dulu suba iya ka makai tindoh. Rugi iya enda ampit makai petai sekali tu .. mayoh endar dijual ba market diatu. Iya rindu makai petai meh!

    ReplyDelete
  9. I love tindoh...kala kami ngagai saratok kategal ka meli tindoh mayuh2, tang hari nya nadai bejual tindoh. kechiwa aku..hehhe
    mak aku ka makai tindoh tapi enggai mela ia agi idup. Iya takut..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...