Tuesday, June 24, 2008

Wifi booster upgrade

Lemai tu tadi aku bisi ke pasar alu bisi tepeda ka aluminium strainer. Meda rega nya mina RM 3.99 aku alu meli, ka nguji kena ngaga wifi booster, ko aku.

Amat enda rugi aku meli nya laban signal strength wifi ulih niki ngagai 63%. Wifi booster ke dulu ti ngasoh sekeda kita ketawa mina ulih nangkap signal naka 60%.




Dua iti signal ari wifi router neighbour aku ulih mega ditangkap wifi booster aku tu. Minggu nyin tadi aku kira ka "numpang" wifi linksys neighbour aku, laban signal ti ulih ditangkap ari bilik aku leboh ka ngena laptop menyadi aku mina wifi signal ari neighbour nya. Minta ampun, neighbour!

Aku bisi terunding ka ngena bisin aluminium laban ka ngiga ka besai sereta lempong. Kali sigi tau dikena tang nya meh berat, tambah mega pedis ka ngelekat ba kayu mit. Tang laban ka bisi tetemu ka strainer aluminium, nya aja lah dulu. Engka dudi ila enti tepeda ka kali aluminium ka besai agi, tau ga experiment ngena nya! mrgreen

15 comments:

  1. apu..amat creative dik wai..ia ke first tadi nya amat ta engkakah aku meda..owh yea..rumah dik nya baka sama area endur aku diau jak..tang aku dalam dik la..ba taman kesudian,,ngimnbai rumah atap mirah ke besai nya..rumah dik tu ta baka ke seberai workshop main road nya..pegila meh ku mansa dia..pama tepeda ka alluminium strainer dedunga ba tanju,rumah dik meh nya..enda pia ia?

    ReplyDelete
  2. Very creative!That's sure is an upgrade from prototype to Version 1.0. Hack...it works, right..
    Any Version 1.xx or Version 2.0 coming in the near future?

    ReplyDelete
  3. Alom, enda lebu meh aku masang booster ka dulu nya! Bisi ka perindang ati keda kita ka meda nya!

    Amat seberai workshop amat2 meh rumah apai aku tu. Lemai tu tadi belalai mimit ba tiang laban bala ke gawa ba workshop bisi merening pengawa aku ba balcony! Kekeke! Ni ka diperening bala ka dalam bas ti mansa!

    ******

    Stay,

    Yes, it works great! The prototype made a few people have a good laugh, which is very good. Didn't realize that it would provide such entertainment to some! Heheh.

    If Version 2.0 does come out, it will be bigger .. like I said, I am looking for a smooth aluminium basin! Provided of course that basin does not cost a lot! I refuse to spend more than what I paid for the USB extender cable!

    My wifi booster sure works! Woohoo! Fastest connection I've had since I arrived in Miri!!

    ReplyDelete
  4. enti ka wireless laju gik,agai jak area rumah ku..jiran ku soo kind hearted enda engkah password ba connection ia..currently im using thier line but using my own streamyx account..bc ga aku nanya bala neighbour bukai..sida pan bakanya mega..but i really salute you la..aku ka megai cert MLVK computer networking technician adai kala berunding ka nya..owh yea, deconnexion 25 nya ari shell pia?bc nerima signal in certain part of the house..tang limited.one bar aja.

    ReplyDelete
  5. Nah, enda ka alah bala kita ka megai cert MLVK computer networking laban aku! Heheh.

    Nadai lah penemu aku tu original. Laki aku endang lama dah nemu pasal ngena sida metal strainer .. iya ka meri aku link .. dia aku mina modify perengka ka dikena.

    One bar ari deConnexion sigi enda entu reliable. Ba Shell dia bisi hotspot .. nya kebuah aku nuju booster aku nunga Shell. Shell offices ulih dipeda ari balcony rumah apai aku.

    The USB extender cable, enda sebarang cable .. mesti ka tebal and high speed .. ka biasa enda ulih dikena, enda chukup power mansa cable nya .. power ari laptop lah.

    Dudi ila, ma deconnexion udah bebayar aku tau "numpang" wifi signal orang! Heheh.

    ReplyDelete
  6. I'M IMPRESSED!!!!

    ReplyDelete
  7. Anonymous7:22 PM

    woooo siap upgrade agik nehh..cukup steadi nuan tuk..baka neh kak kuntek nuan ngirup kupi wai??

    bujang sigat ya ka mai seduai dek darling ber-round abak eastwood sari nyak bisik kuntek tepun nuan?? enti bisik, legik ku kuntek ya gak, ulih kah?? ;)

    ReplyDelete
  8. Flo, I'm glad you are suitably impressed! Kekeke

    ***

    Ladybird, aku salah paham comment nuan nya tadi (re email)! Heheh, sigi bisi kuntik number aku bujang sigat nya!

    ReplyDelete
  9. ...munyi ka flo, very, very impressed ! enda sabar ka meda aku empu...!

    ReplyDelete
  10. hahaha amat lawa booster nuan nya puteri nasit bisi laling meri idea neh ti enda tusah ke betenet-tenet. Auk di lutong baru rumah kita pia hehehe pansa ari2 maia ke di miri - engi aku ke dalam agi belakang swk electrical di di miri sigi ngetu dulu aku ngecek booster nuan nya ni nemu ulih kena aku di rumah panjai kira ka ciplak idea nuan nya meh hehehe

    ReplyDelete
  11. Woh, INGENIOUS! *clap-clap*

    ReplyDelete
  12. bc ku mansa rumah dik td..terpeda ka indu ngena baju gadung benung ngejas booster..duduk dunga2 booster nya ba varendah...amai nyelai ga gamal booster nya peda ari jalai...

    ReplyDelete
  13. A big loud clap for u puteri... lapa deh... sapa ngumbai orang Iban enda nemu ngaga booster kediri.

    ReplyDelete
  14. Anonymous9:31 AM

    amat creative gak nn. ulih gak nn tpikir ka ngaga booster kediri... amat bidik urg zaman tu~ enti aku, nadai nyak. enti ia pn signal teruk belama, alu dsimpan meh utai nyak. enti dah geram amat, angka dah ku buai ka dlm sungai jak deh=P

    ReplyDelete
  15. Adui, rugi ka enti dipalung!! Enggai nyadi enda creative enti udah desperate! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...