Thursday, March 19, 2009

Ragok

Aku baru udah bejako enggau lutur ba telipun. Pagi tadi, leboh aku bejako, ninga nyawa diri nyu ragok munyi. Penyakit aku tu bepun lemai hari tiga, udah bekau aku ka makai itit panggang. Aie, nyelai tu, ko aku meda rekong aku berasai gatal alu batuk. Enda patut minyak ari itit panggang ngasoh aku batuk, ko aku bejako kediri. Nadai ga makai itit maya iya kelalu angat!

Pagi siti, aku nyepi dak ba rekong nyu tebal, rekong pen pedis. Ooo, sakit tu. Pagi tu nyawa pen dah ragok. Nya kebuah aku telipun ka klinik ka ngaga appointment betemu lutur pagila, kenu, tang diasoh bejako enggau lutur dulu.

Nitih ka lutur, mayoh orang benong sakit baka enggi aku tu. Virus, ko iya, alu penyakit nya enda ulih diubat enggau antibiotics. Aku endang enggai endar makai antibiotics, ngasoh nyawa enggai makai, perut ka chirit. eek

Tat aja, ko lutur, anang udu bejako ngambi ka batang rekong ulih rest, makai ubat ibuprofen 600 mg empat kali sahari, engkurup enggau ai garam .... Enti munyi nya, enda iboh meh aku betemu enggau lutur. Ibuprofen agi ga bisi ba rumah, diambi maya ka pedis belakang bulan tiga taun dulu - apin ga ubat nya expire!

Tengah hari tu tadi, sepatut iya aku enggau group kami Bible Study ba gereja. Kinsil, madah diri enda ulih nurun laban rekong ragok, tambah mega bisi batuk. Enggai nyadi orang bukai kena rampit penyakit lagi!

Arap ka penyakit tu jampat gerai meh, lembau ngenang diri enda entu ulih tindok gasak batuk leboh malam hari! evil

3 comments:

  1. apuuu..lalu raya ga pedis rekung nuan nya. anang enda suah ngirup ai suam serta a lot of rest. Arap ke nadai fever. Take care !!

    ReplyDelete
  2. Arap ke gerai jampat! Ko lutur belalai ari Sibu .. ngirup mayoh ai! :D

    ReplyDelete
  3. assapai... ngirup ai suam. gulai enggau madu tauka titik mimit ai lia. get well soon. :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...