Friday, March 20, 2009

Hari Keterubah Musim Bunga

Sahari tu, 20 hb March, hari keterubah musim bunga. Ba California ditu, musim bunga endang tumu datai enti dibanding enggau menoa ka chelap agi. Ba menoa ka chelap endar, taja kalenda madah musim bunga udah berengkah ukai reti iya salji enda tau ngenyit nurun!

Musim tu meh maya iya dikerinda bala mayoh laban hari nadai entu chelap, mata panas pen terang manchar, daun ba pun kayu pen nyu udah nyumbok, pun buah pen udah bebunga magang tang ka bala ka bisi pollen allergies maya tu endang maya ti merinsa ba sida - gatal rekung, sendat idung, meresin ..

Aku berati ka bunga gladiola ba kebun mit depan rumah aku. Rindu endar aku meda gladiola udah nyumbok ari tanah alu enda teranti maya iya bebunga ila. Aku rindu meda sida kesulai, enggau indu utai bukai nutu sida bunga ba kebun aku. Taun tu aku bisi orang nulong aku bekebun, alu bisi ati ka nanam sida tomato, semengka, entimun, jagung, enggau chukop macham bunga bukai ti tau narit sida kesulai enggau burung (hummingbird) sebelah kebun aku.

Bah, kati enggau bala kita? Bisi betanam betupi? Kelebih agi maya ekonomi enda regas diatu? mrgreen

4 comments:

  1. Anonymous12:26 AM

    Kami pen sarituk official spring. Taun tuk kada bisi ari bekebun bear, aku enda alah bekebun kediri. Tahun suba baka nge nuan meh kebun ia, macam bansa utai kebisi ia, tomato, daun bawang, rhubarb, berry, labu maioh agi utai bukai. Pagila baru tudah tuai jarau buah epal ia, enda maioh berbuah taun tuk enti dah dijarau dan. Benung pemanah ari pama 16c, rindu amat aku ba calgary tadi, enti ba tengah-tengah panas sampai 14c ba luar.

    ReplyDelete
  2. Spring time !! amat manah endar musim bunga tu. asai ke diau dalam lubang gua maya winter tadi! celap serta selalu gelap ari laban tentu pansut mata panas. Enjoy your weekends, wai cuzzie!

    ReplyDelete
  3. Nadai kebun duduk apartment baka aku tu. Nganti udah kawin ila. Ops.

    Tang jari aku enda chelap Puteri. Kalau nguji betanam, nadai kala nyadi. Kaktus aja ka idup laban enda iboh bisi ai. Hehehehehe.

    Diatu bebeli ka fresh flowers every week. :P

    ReplyDelete
  4. Cath, enda agi bisi turun snow kita dia? Aku meda ba ramalam cuaca, kita bisi snow 2-3 hari tu! Apu ni maya spring enti udah baka nya? Ehh, enggi kami tak enda dijarau Doug. Patut makin taun makin enda entu bebuah sida pun buah!

    Lyana, mesti enjoy weekend tu! Benong online dalam bilik tindok, ngena iPhone nyadi modem! Woohoo!

    Flo, aku tu tukang madah, nama utai patut ditanam. Diri empu nadai negu tanah! Hahaha. Apa agi diatu bisi orang nulong aku .. nyadi mandor aja! Enggi aku, house plants aja idup, nya pen basa ka tahan lasak! Suah enda ingat diberi ai!! Wah, rajin nuan bebeli ka fresh flowers! Ukai diberi peminat kah? ;-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...