Wednesday, March 04, 2009

Update: Wilson Phua


Nah, nemu ga takut nembiak nya! Nyu ka setaun post nya ba blog iya, nadai siko orang ninggal comment, nah ..... enda ga berani nyaut comment ti ditinggal bala kitai! Amat kumbai iya tak beli magang bala kitai Iban ka diau di menoa petisir! Endang ba penemu iya, mina sida aja maju, mina sida aja nemu pasal internet .... rolleyes

Image Hosted by ImageShack.us

Nya iya, bala indu Iban udah angat! Bejaga kita enti kita ngaga jako baka Wilson Phua!


Image Hosted by ImageShack.us
Nyu ketawa aku macha comment ari gurjit - orang iban dah marah dah ... kapa bala Iban enda ringat! Iya ga sekeda tak beli!

Nadai endar ga uchak nya ... enda ga berani ngetan penemu diri. Iya ga nadai bala Iban macha blog iya nya, nadai bala Iban nimbal iya maya iya ka nulis post nya ... ni enda berani ketawa ka bala Iban diau ba menoa petisir.

Post removed due to illegal and copyrighted material? Hah! Takut! twisted

9 comments:

  1. woohoooo!!! Together we are one power, enda pia?!
    Tang siti utai ngasuh aku alit ati. Tadi aku muka FB uchak tu, udah ke dipadah wai iban ulu ia bisi account din, mayuh endar pengikut ia din. Nyamai aja ngiga ia, type aja nama ia tu ba FB search column. Tekenyit aku meda pemayuh nya ga bala nembiak kitai bansa (iban, bidayuh etc), jadi pangan ia. Bah, enda nyelai runding sida nya? Ukai enda maca blog si palui tu sida iya, and yet 'keep their mouths shut' all this while !! Pedis endar ati ngenang ulah baka tu, ari bansa kitai empu. :-(

    ReplyDelete
  2. Wilson Phua, geng kitai ka dipeda nuan ba FB nya? Tiga iko Wilson Phua pansut maya aku ngesearch ba FB. Aku enda ulih meda sapa sapa on his contact list. Engka bala kawan Iban iya enda bebacha ka blog iya, mina nemu beFB aja!

    Gamal ka ngelesei bala Iban niki internet! Nah, enda tekenyit iya meda bala Iban tiba tiba datai ba blog iya alu ngembal iya?! Nemu ga takut. Enti aku enda ngaga screen capture, nadai bala kitai nemu iya bisi nulis nonsense ba blog iya, neh.

    ReplyDelete
  3. please for give me, thanks....

    ReplyDelete
  4. Anonymous2:47 AM

    Geli ati aku meda comments bala kitai ngelaban tudah anak mit nyak hehe..jera asai..mit mit nemu ka ngelesey ke kitai iban..ba sekul kada enda bendar iya buli nembiak bansa kitai..bansa kitai laban ti minoriti alu diau aja..i can imagine..ingat ke maya agi sekul suba Chemistry teacher kami ngemelik ke bansa kitai..sampai sari tuk enti ngenang asai ka numbuk..

    Ketu crita ya..apuu alu becrita ba ditu hehe

    -Chemistry teacher nyak bansa cina..sigi jai serta mandang rendah ngagai bansa kitai..laban sigi nadai mayuh ga nembiak iban ba science stream..i think only 5-6 of us ba science class..and of course the rest are bansa cina..so anyway..one day..one of our classmate (nembiak iban) laun datai sekul laban ujan..laban ti nurun sekul ngena public transport..traffic jammed etc..alu meh cikgu tuk tadi angry etc..tiba tiba madah ketu

    ..you dayak people lousy ko iya..next time you see all these ppl (sambil iya nunjuk ke sida nembiak cina duduk ba depan) drive mercedes and you people cant even afford to get a bicycle..KO IYA MADAH KE KAMI ANAK BUMI!! akai asai ke nyabak ninga..asai ka nimbak bisi..ukai joking iya madah kenya..sigi serious tone..alu whole class ketawa ke kami..pedis amat ati ngenang..

    Sorry Doris panjai komen aku ahhaha

    ReplyDelete
  5. Hey, this boy is living in Miri. Member of Red Crescent Miri chapter.
    Naka meh aku ngumbai ia nya diau di seberai tasik deh..nemu nya empangau dadak sepiak 'rumah'...
    Telih sunat bedau gerai ngenemu ka diri ~ nya pen sema nti ia besunat. Kada enda agi kulup

    ReplyDelete
  6. Anonymous6:46 AM

    please give me the name of that jinjang teacher of that willie racist...cos two of my cousins are directors of education department!!!

    ReplyDelete
  7. Siko besekula ba SM St Columba. Huh, meri malu aku aja!! Endor aku besekula kelia!

    ReplyDelete
  8. Anonymous1:29 AM

    Auk la..aku ampit sekul ba SRB St Cols meh..meri malu..Enti Mr.Fam agi dia..udah lama kena sipat..

    ReplyDelete
  9. KERA TEPIKONG!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...