Monday, September 27, 2010

Angat!

Nitihka kalender, diatu udah musim gugur. Tang hari ba menua kami ditu bakaka agi belala musim panas. Pengangat hari ba alai kami ditu urung 38°C. Di Los Angeles din tak 41°C sahari tu! Mechah rekod, nitih ke berita didinga aku ba radio tadi. Sepemanjai minggu tu meh hari kami baka tu.

Amat udah gian meh aku tu, tak ngelaban hari angat pansut mai kamera! Mina tupi atas pala ti bisi meri lindung mimit. Nyu aruk gamal aku taun tu! Enda ngawa laban mata panas nya meri Vitamin D, tau ngasuh tulang kering! mrgreen



Nadai utai bukai digambar maya dia taun. Sida tawir aja! Tu meh siti ari gambar diambi aku sahari tu sambil ngelaban hari angat. Udah hari mupuk chelap mimit ila nya baru sida burung ke selalu digambar aku bisi dipeda. Sida burung pipit enggau Western Scrub Jay mayuh tang siga amat. Nadai tau meda kitai mimit!

Nadai entu cherita aku minggu tu, nya kurang amat diupdate! Naka tu aja sekali tu!

3 comments:

  1. Kami benun spring amai meh ditu. Lama ndar nadai ujan. Tang panas bak ditu bedau tu angat baka kita bak din. Penyampau 24-25C' aja. Bulan dua belas ila nya ia, setat tekasak kasak sida tubuh kena kesuh angat mun udah terengkah summer ila..adeh adeh..

    ReplyDelete
  2. Nyamai amai kitak diak agi bisi angat, kami ditu udah manggai ngagai 15-16'C. Lelak amat mengkutung aja'2. Tiap malam nyespray idung ngambi ke enda sendat...flu

    ReplyDelete
  3. Charlene, benung iya nyamai meh hari kita nya. Udah bulan sepuluh tu lagi baru iya nyamai hari, endang asai musim gugur. Ni gambar bunga nuan deh?

    lysther, apu, balat kita dia udah chelap amat! Sapa kitai Iban enda engkutung gasak hari chelap! Heheh, ukai nya asal ari menua chelap ga kitai tu!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...