Thursday, September 09, 2010

Hari Kedua ba Sekula


Baru ga hari kedua udah niki ngagai Gred Dua udah kena ukum! Tu meh gamal Duncan maya lunch break kemari. Anembiak bukai bemain magang iya diukum pengajar bejalai musin garis volleyball court sepemanjai lunch break! Bisi meh kebuah orang kena ukum, nadai ga aku nanya.


Laban ti kena ukum ba sekula, di rumah pen ditagang masang TV. Meda nya enda tau masang TV, saduai alu bemain di luar. Endang nemu endar muai jam - besurung ke pangan diri ngena luggage carrier, betimbak ke senapang ayam, bejelangkit ke truck Daddy, begumpul ke pine cones, begagai sambil ngirit luggage carrier enggau wheel barrow ... Akai!

4 comments:

  1. Duncan deh Duncan..haha..slalu ndar ia kena ukum ulih cikgu. Nya meh, madi jedun mit Natalie aku bakanya, laban aku sigi nemu anak dara aku ka siku tu mancal mat. Eeee, next Jan udah setat pre-kindy ia. Bisi ari aku tu kuwang kuwit di kangau cikgu bak sekula..nya baru ia!

    ReplyDelete
  2. Terit kah sekula kita din? Laban bala anak ke sekula ba christian school sigi terit undang2 sida. Break time priviledges selalu kena withdrawn ma udah serious. Enti enda nunga dinding 5 - 15 minutes aja. Enti amat amat serious, nya baru parents dipanggil. Otherwise you let the principal paddle their butts enti nuan meri principal permission. Udah meh kena Duncan nya!

    ReplyDelete
  3. :D Selamat datai ke alam dunya sekul anak!! :D Seminggu udah dikelala magang cikgu2! Engku udah primary 5 taun tu - semua cikgu ditemu nama; sida pun nuh 'takut' meda gamal aku nurun niki sekul!! hahaha Nadai agi beh Mdm sida cikgu/principal - nuh ngagau nama aja diatu!! Peneleba nya enggau sida - ketegal udu niki sekul!!

    ReplyDelete
  4. Endun, manah nya kira ke mesra meh enggau sida cikgu dia! Kapa sida enda takut meda gamal nuan! Pri 5 udah anak nuan nya, pia? Enda berasai neh taun beganti taun, tak Pom 5 lagi!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...