Friday, September 03, 2010

Makin Tuai Makin Jadi

Aku ketawa kediri ngenang ke diri ti gagit amat enggau hobi ngambar utai. Ni enda baka enti tak maya agi biak suba aku udah gila bemain enggau kamera?! Kada enda abis belanja kena meli perengka kamera?!

Bala nembiak diatu benasib endar. Ngambi ke chunto, niece aku agi belajar ba Swinburne, tang tebeli ke kamera canggih enggau mar agi ari enggi aku! Maya aku umur iya suba, ni nya bisi duit kena meli kamera ngemar nya? Naka kamera ti dibeli aku maya agi belajar ba IPT kelia iya nya Minolta semi-autofocus, ukai SLR kamera. Nya pen, pedis ngelepas duit kena meli kamera! Bejasa endar kamera aku nya suba! mrgreen



Sekumbang aku udah pulai ari kemisi, bendar meh aku suping meli perengka kamera. Nyamai endar diatu, apin kitai meli utai, kitai ulih mandingka rega baka utai ke dijual ba eBay. Sekeda utai dibeli aku datai ari menua Hong Kong tauka menua China, laban rega utai nya jauh murah ari ke dijual ba menua kami ditu. Enda ngawa iya lubah agi datai asal kitai bisi jimat duit mimit! Bisi ga duit dikena meli utai bukai! Heheh.



Siti utai ti baru dibeli aku iya nya dikumbai super macro conversion lens. Lens dipasang ba mua telephoto lens alu utai mit tau endar dipeda besai ngena lens tu. Nya meh gamal indu utai earwig ti sangkut ba pukat emplawa digambar aku lemai kemari.

Isssh! Gian endar laban kamera! mrgreen

2 comments:

  1. Ohhhhhhhhhhhh very nice! Hobby ni bisi ngira umur, Puteri. My friend knows a guy who still goes surfing at the age of 60! Nyaaaaaah.... Asal bisi tenaga, minat & duit, any hobbies will do!

    ReplyDelete
  2. Hi flo! Amat, hobby nadai ngira umur! Baka kami tu, better late than never, eh! Asal agi bisi interest neh!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...