Tuesday, February 06, 2007

ABPBH 2006

Wahhhhh, sapa bisi meda Anugerah Bintang Popular Berita Harian ba TV3 tu tadi? Tentu mayoh kita bisi!

Heheh, nadai meh aku nemu pasal program tu enti enda ari blog Mr Manager! Aku sigi rindu pen macha blog tu enti ka nemu pasal perkembangan selebriti Malaysia. Rindu endar meda gaya enggau pakaian bala selebriti ba red carpet. Segak ga gamal Mr Manager ngiring Ning!

Beterima kasih endar aku ka bala sida ti rajin mengupload video ngagai YouTube. Ampit ga aku ti diau ba menoa orang ditu meda sekeda penyanyi ti bisi merindang orang malam nya. Rindu endar aku meda serta ninga Misha enggau Jac belagu Cinta.

Tapi siti lah aku enda paham. Amat popular kah Mawi nya?! Iya menang Bintang Paling Popular enggau Penyanyi Lelaki Popular. Maya aku di Malaysia din aku meda Mawi ba billboard, ba iklan TV .... la, boring lah aku meda moa iya. Nyawa iya, kira ok lah, tang enda ga terer ni! Amat ka enda?! Lagu Aduh Saleha nya errrr .....!

Errr, aku ka meli ku-band dish!! Awak ka ulih nangkap tv ari Malaysia!

4 comments:

  1. MAWI - World..?
    Akai.. aku pon alit ati berunding..
    Nama ka best amat-amat ba uchak Mawi nya.
    Cimit nadai meh ulih narit ati aku tok.

    ReplyDelete
  2. Nya lah Mac, aku pen heran ... terer ni ga iya nya?! Nadai sik luar biasa ga bakat iya nya ... enda nemu meh, engka bala sida indu laut rindu amat ka iya!

    ReplyDelete
  3. if i'm not mistaken, you could have watched it LIVE on the internet at TV3's website.

    ReplyDelete
  4. Vernon, I would most certainly have watched it live if I had been aware of the telecast! But I am pretty sure that TV3, being a private tv station, does not have an internet livestream. I know that RTM does, but my internet connection is not that fast.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...