Friday, February 02, 2007

Cherita Indonesia

Kala ninga lagu My Heart enggau Aku Pecinta Wanita? Tentu kala, eh! Aku pen ampit ninga lagu nya maya di Miri tu tadi. Lagu nya diambi ari cherita Indonesia dikumbai Heart.

Waaa, naka pengaga ati aku tetemu ka cherita Heart ba YouTube. Enti kita udah meda cherita tu tentu kita nemu cherita tu tau ngasoh sekeda kitai ti sentimental nyabak. Heheh, nyabak meh aku meda cherita tu .... cherita tu tau dikumbai "corny" serta bisi enda entu logik tang, eh, tau dikenyadi ga!

Mayoh cherita Indonesia bukai ditemu aku ba YouTube. Udah aku ka meda cherita Heart, aku alu meda cherita Alexandria. Waaahh, Alexandria manah agi ari Heart! Apu sigat endar laki dua iko ba cherita nya! Heheh.

Sebedau aku tetemu ka cherita Indonesia ba YouTube, aku bisi berunding pasal ka meli parabola. Ka nangkap TV channels ari Malaysia, Singapore, Brunei, Indonesia, Vietnam etc, ko jako. Tang aku enda nemu amat ka enda ulih nangkap satelit ari southern hemisphere?! Ko orang ka nyual parabola nya ulih, tang aku ka ngiga serta nanya orang ti udah meli parabola tu. Enggai ga aku ngeluar duit $300, meli equipment enti iya enda entu ulih nerima TV channels ti dikedeka aku.

Satellite TV kami ditu bisi package ari overseas tang mina ari China/Taiwan, Philippines, Korea, Vietnam, India, enggau sekeda menoa Europe. Nadai ngena jako ti ditemu aku! :-( Nya kebuah ka meli serta masang parabola.

Ulih meda RTM ba internet tang problem iya selalu enda bulih laban mina limited number of users aja ulih ngena sekali, kadang kadang slow internet connection enggai ka nyadi.

Nemu tengok ka meda program TV tauka cherita ari menoa kitai din meh aku tu! Ingat ka sida ipar enggau indai aku ti rindu endar meda siri Bawang Putih Bawang Merah.

5 comments:

  1. Anonymous5:49 PM

    wah. nyak ya! aku pan minat meh meda cherita indonesia, enti dibanding enggau cherita kisah cinta ari Malaysia, kitai sigi jauh alah.. kena tinggal sida ari Indonesia.. haih.
    Nice post :)

    ReplyDelete
  2. Lama nuan enda singgah ditu Miri Guy! Amat munyi ko nuan, enti pasal ngaga cherita cinta, Indonesia endang jauh mansang ari Malaysia. Program tv pen sida jauh advance ari kitai.

    Aku bisi meda cherita Bujang Senang ari YouTube. Not bad ga cherita Saiful Apek nya! :-)

    ReplyDelete
  3. amat manah cerita alexandria nya...aku brp kali dh meda.aruh x dtayang ba m'sia.lbn ke bc unsur kterlaluan...ehehehe

    ReplyDelete
  4. Amat manah ga cherita nya, carldeana. Laban ti teleba meda cherita ohang putih, biasa aja gelagak bala sida dalam cherita nya, tapi ba pandangan jabatan penapisan filem malaysia, ehhh, tak boleh!! mana boleh menari dalam disco, minum arak, pompuan merokok! Heheh.

    ReplyDelete
  5. aku suka meda cerita indon laban baka ke colourful.te nyamai mata meda ndur cda blakon.dh la cantik&hensem plakon.cda jarang ngena pelakon yg sama.uji peda m'sia,org yg sama ja...ehhehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...