Wednesday, July 11, 2007

Bejait Enggau Bekebun

Oooiii, bendar aku bejait! Peda beg bukai ba Puteri's Hobbies.

Tu meh gamal beg digaga aku sahari tu. Bedau entu tembu beg tu dijait, jarum injin jait telepas alu laboh tama ngagai baroh gigi injin, aisey, alu mogok injin jait aku!! Akai frust endar laban nya!!

Injin aku nya bansa ka computerised, nya lah ka sensitive mimit ma bisi utai ngejam iya. Pagila aku nganjong injin nya direpair. Arap ka enda lama meh nganti nya tembu direpair. Enti enda, issshhhh, meli injin murah kena back-up!!

Mansang endar gamal kebun kami! Nyau repa gamal utai dia. Pun semangka udah bebuah, entekai baka nya mega. Rindu endar meda pengalak utai ka ditanam dia.


Besai iya daun entekai tu!

Buah semangka!

7 comments:

  1. puteri...banyak cantik oo..beg nya narit ati aku endar..bisi endar penemu nuan ngaga utai bakanya..plzzzz...teach me..haha..baka ke semak aja munyi ya..betul enti nuan semak ditu nyau aku ke rumah nuan belajar ngaga semua utai nya..nama utai kena nuan ngaga beg nya?? beg ke udah tembu ke nuan disign kediri empu..

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:25 PM

    manah endar..aku part2 bejait sigi enda nemu hehe

    ReplyDelete
  3. Enda nemu bejait nuan, pia Debbie? heheh. Aku belajar bejait after exam form 3 kelia. Udah nya after exam form 5, bisi ga continue. Beli aja injin jait, udah nya practise lah, asal nemu nyait straight, kira ok nya. Enti banasa ka beluku, nadai ko enggau meh!! Heheh. Tapi org ka minat crafts enda beluku!

    Dara, pattern nunda ari bup. Kain nya dibeli ba Kch, ba Fabriko. Handles endang bisi dijual, cukup macam pesen. Paling important ngaga beg, interfacing ti dikena .. enti ka ngaga tote ti ulih bediri, mesti ngena interfacing tebal enggau kering ...ooiii, ka merinsa mimit nyait ngena tu tang ulih ga. Mayoh kain beli aku, kain ka baka dikena org ngaga karong cushion, tebal mimit.

    ReplyDelete
  4. heyy..kami ke laki kak meh belajar bejait wai..hehe..!!

    nyait kancin baju nemu la aku ditu!!

    mukak kelas bejait beg serta macam agik nuan oo puteri..!!

    ReplyDelete
  5. Haha, sigi ka aku ngajar bala org ka bisi minat!

    Aku ka start ngaga beg mit, ti tau dibinching ka party!!

    ReplyDelete
  6. Anonymous6:01 AM

    Happy birthday ka boy nuan.....Amat kitai sebaka wai? Heheheh pelanduk dua serupa. Nama aku meda mua girl dik nyak baka anak cina? Cute amat gamal ia.....

    ReplyDelete
  7. Amat tuo pelanduk dua serupa .. nitih ka angle gambar nya diambi meh!

    Anak indu aku nya, anak itit .. apai iya sigi cina, indai iya petunggal aku. Endang diambi indai aku (for me) the day iya pansut ari hospital. Sepuluh bulan umur iya dibai aku pulai ka US.

    Anak laki kau nya agi ngiga birthday kek iya .. agi belala ka makai kek! Ringat dipadah udah abis diempa saduai diri menyadi!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...