Wednesday, July 25, 2007

Nurun ka Pasar

Aku baru pulai ari pasar (flea market). Kena hari tiga orang ka bejual bisi nyual sida sayur, buah, ikan, enggau chukop macham utai bukai.

Aku nurun laban ti ka ngiga sida sayur. Nadai agi nyual kangkung sida dia, enda nemu kebuah, tang sida terong, tomato, chabi, mayoh peda aku pagi tu. Sida buah mayoh mega.

Nadai nemu nama ka dibeli, nadai entu selera asai iya, errr, ka bendar nadai nemu chara ka berapi agi ... nadai entu idea! Tengok endar ka makai lauk pandok indai aku. :-( Nya aku mina meli retak, ka diguring enggau babi tambah kichap. Udah nya bisi ga meli labu sigi, ka kena nyampur sup tulang babi.

Puas ka bepusin ba flea market dia, aku alu tama alai orang nyual sida ribbon. Aku tepeda ka ribbon ti tau dikena aku ngaga sida beg. Udah nya tepeda ka "bulu" ... ooohh tau kena ngaga beg binching ti tau bai ka party tauka rami tikah ... heheh.

Pansut ari alai nyual ribbon, aku bisi ngetu meda sida mangkuk enggau periuk. Orang ka nyual utai nya bisi mega nyual kertas jamban, dia aku meli sebungkus laban kira ka murah meh rega nya.

Enda nemu nama kebuah, tak bisi ati aku meli bungai buluh sahari tu, engka pasu ti bisi ngekatak meh ti nguing ati aku! Lima ringgit (dollars) rega sepasu, alu meli baja ai kena maja bungai buluh nya.

Sebedau aku pulai aku alu ngetu meli lauk ... tengok meda gamal ketam guring ti bisi dijual! Aku mina meli mimit, umbas kena aku makai tengah hari. Demalam aku bisi manggang tulang babi, alu ketam nya tau nambah ka lauk aku makai tengah hari tu lagi.

Enti bisi geng enggau nurun ka pasar, rindu agi asai iya neh!

3 comments:

  1. mmm.. enjoy mat nuan nurun pasar. eeeii enti aku accompany nuan errrkkk lemai baru pulai ke rmah hahahhaha...

    ReplyDelete
  2. Hahaha, tapi aku bansa ka enda tan beganjuh lama! Pasar ti digagai aku nya by 2.00 pm sida vendors udah pulai.

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:57 PM

    aiyooo sedapppppp mat ketam nyak..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...