Thursday, July 26, 2007

Pemansang Kebun

Buah cantaloupe! Bisi ngenam igi buah nya dia. Cantaloupe tu lubah agi besai ari buah semangka.

Aku tekenyit meda morning glory aku udah bebunga. Rindu endar meda iya ila ma bunga iya lebat agi!

Tu gamal pemesai morning glory. Aku enda ngadang iya tau bebunga, kumbai aku agi mit!


Peda pemesai buah entekai tu! Aku enda nemu naka ni pemesai iya ila. Ni maya iya tau diambi ka? Nganti iya udah kuning? Sekeda buah entekai nya panjai taja iya ari pun ti sama.

Buah semangka tu tau diambi dalam dua tiga hari tu. Aku udah nguji nempap iya, alu sangka aku iya kira udah mansau. Tu meh buah semangka ti dipegai Duncan ba gambar ka dulu agi!

Sida pun jagung udah tinggi ari aku. Peda aku iya udah bebunga tang apin meda sayok jagung.

9 comments:

  1. Anonymous7:57 PM

    Apooo wai....rinduk uleh betanam betupi..... Saya rasa kita ni sama hobby. Suka berkebun......suka juga dengan barang-barang perhiasan. Sorry wai laban aku nemu memiet ajak jako Iban. Sigek aku bukai Iban. I am Bidayuh + chinese....

    ReplyDelete
  2. Aiee, ukai Iban nuan pia? Heheh, since nuan started commenting in Iban aku assume aja nuan nya Iban. Sigi pama agi ulih nulis jako Iban! So nuan nemu jako Bidayuh enggau cina?

    Aku tu asal org nya nemu jako Iban, walaupun mimit aja, sigi bai aku jako Iban, enda kira org nya ukai Iban!
    The more you speak it, the better you'll be.

    Tapi nuan nulis BM sigi terer lah. Aku enda entu nemu nulis BM, kelia aku school, aku mina belajar BM naka Tingkatan 3 .. enda compulsory maya nya suba. Aku bisi ngambi SPM BM single subject, tapi enda pass pass. Dua kali aku ngambi, mina pass lisan aja. Ngasoh frust aja, so badu agi nguji!

    Laki nuan bansa apa? Sorry nanya, kepoh aja!

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:48 AM

    hai puteri :)

    wow...lama dah aku ngiga blog yg di adu oleh kitai indu iban ti bisi ngadu blog pasal kehidupan harian as a housewife...mayuh blog2 kitai iban pasal forex and internet scam,ukai nda manah tang boring bg aku..hehehe.i hope to know u better puteri :)

    ReplyDelete
  4. Pat, terima kasih laban bisi ngetu ba ruai aku tu!

    Bala ka nulis pasal forex nya bala sida nembiak ti bisi minat pasal ngiga duit! Aku bisi meh blog bukai alai tau ngiga duit mimit tang blog Iban tu mina nyerita pasal pendiau kami sebilik ba California ditu.

    Ni blog nuan deh? Enti bisi padah, lagi aku ngelink iya. Bala bukai ba links aku dia, bisi mega nulis dalam jako Iban, esp enggi Limpy Frog.

    Anang enda selalu agi ngabas kitu ila.

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:15 PM

    aku agik plan meh ka ngadu blog...enda nemu apa utai ka ditulis...mayuh mega bala bukai ba link nuan dikelala aku baka righvex n sempurai...

    sigi landik nuan bejait...aku minat ga bejait tang jahitan aku enda entu kemas :( lagipun,aku lebih minat cooking and baking :) udah meda mayuh handmade bags ba etsy,ngasuh ati aku berkobar-kobar ka belajar nyait...hehehe..(sigi masalah aku,jampat amai boring enti bejait,alu enda siap2..)

    by the way,bila aku tepeda ke gambar nuan,teringat aku ke mak aku.nyau ka sebaka seduai,gamal pun hampir serupa..iya pun landik meh bejait tapi ada malas sikit meh...hehehe

    psl forex,minat gak aku ka macha tang enda paham...see u later puteri

    ReplyDelete
  6. Baka gamal indai nuan gamal aku pia? Heheh, kada enda kitai tu kaban? Ni indai nuan bisi enggau orang blogging?

    Sigi amat rindu ga meda sida beg digaga bala ba etsy. Nya aku tu bisi ati ka muka etsy store, engka tak bisi org ka meli utai digaga aku. Sida jewelry, nyau nadai alai ngantung agi! About time for me to sell them!

    Gaga dia meh blog nuan. Barang utai meh ditulis dia. Enggi aku tu nadai meh mayoh cherita, kadang2 puas mikir nama ka ditulis ditu. Diatu aku kiroh enggau blog baru aku, laban ka submit blog nya dudi ila ka PayPerPost. Bisi ga alai bulih duit mimit ari blogging, afterall bejam jam nunga computer, might as well try to make some money from it!

    Check out http://puterismusings.com/weblog and leave a comment!

    ReplyDelete
  7. Anonymous6:03 PM

    mak aku enggau blog ko nuan??mukak comp ngena internet pun semadi aja..dek2 agik ka ngadu blog...lagipun,iya kelalu bangat busy.she's a teacher,a student,and a part time tutor ba english langguage centre ba batu 2,kch.

    ReplyDelete
  8. Apu, amat busy Mak nuan nya! Indai aku relek aja dirumah. Makai tinduk, mina ngintu apai aku, enti maya bisi di darat, menyadi laki tuai aku .. agi bujang, bujang telajak! Heheh.

    Ni nuan agi single? Ulih aku recommend nuan ngagai abang aku? :-)

    ReplyDelete
  9. Anonymous8:08 AM

    APPOO!HEHEHE...dah indai org aku tuk puteri :) anak aku dah dua...ibu muda ko org :) umur baru 23...bpa umur nuan puteri? ( ihope soalan aku nda sensitif )

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...