Monday, January 12, 2009

Cherita Taun Baru

Selamat taun baru sekali agi ngagai bala kita taja kitai udah dalam minggu kedua ba taun baru tu.

Ba aku, taun aja udah berubah tang asai iya baka ka taun dulu tu tadi. Sakit batuk apin gerai, agi busy nembu quilts bala customer aku, enggau bala anak agi ga dalam kindergarten. Nadai bisi kelai bukai ti mandang ka taun udah berubah, mina calendar aja udah betukar!

Oh, mina siti aja ti bisi berubah! Kena 20 hari bulan satu tu lagi, Barack Obama ngambi alih George W. Bush nyadi President menoa kami ditu. Aku udah madah ngagai Doug hari nya ila, anang masang TV, anang masang radio enti program ba TV tauka ka radio mandang ka inauguration ceremony! Enggai endar aku meda Barack Obama nyadi President! Aku nemu mayoh orang Malaysia gaga amat ninga Barack Obama nyadi President.

Siti pengawa ti rindu dikerja aku dua tiga minggu tu, iya nya bepinjau ka video ari Red Box. Nyu ka ninting malam aku bepeda ka video. Siti video dipeda aku ti ngerindang amat ati aku iya nya Made of Honor. Lyana madah iya bisi ampit meda cherita tu maya iya ka dalam bilun ari Singapore ka Paris pulai iya kemisi tu tadi. Sapa minat meda cherita love story anang enda meda cherita tu. Patrick Dempsey padan amat nyadi lead character cherita tu. Aku pen rindu amat meda Patrick Dempsey ba cherita Enchanted.

Aku bisi muka account ba Red Box. Ma aku ka nginjau video aku ngecheck online video ka bisi, pilih ka dikeda ati, reserve, alu ngambi ba Red Box. Ba supermarket semak kami ditu bisi 2 iti Red Box. Red Box is a kiosk/vending machine ... sorry nyamai agi describe ngena jako English! Ungkus nginjau siti video (one night only) iya nya $1.08. Murah enti dibanding nginjau ari Netflix. Suba aku nginjau ari Netflix tang meda nya mudah agi nginjau ari Red Box, badu aku nginjau ari Netflix.

Aku nulis blog tu ngena computer ba living room. Bulan dua belas tu tadi aku bisi ngorder wireless keyboard tang maya aku ka ngena keyboard nya iya enggai nyadi. Reti nya iya endang udah rusak maya iya datai ba aku. Chheeeesss. Kiroh aku nganjong (dipost) nya pulai, alu minta sida nganti keyboard nya.


Lemai tu tadi (nyu udah 3 minggu!) baru iya ka baru datai. Gagit meh aku ngena wireless keyboard tu nulis blog tu! Nyamai amat.

Ok naka tu aja dulu! Doug minta anjung ngambi kerita iya ari workshop! Mupok aku!

6 comments:

  1. Anonymous11:43 PM

    Selamat Tahun Baru ke nuan & family. Aku pun nadai maioh utai kak digaga maia tahun baru tuk. Aku pun enggaiamat meda Barrack Obama enggau bini ia, aki dai enda layak enda padan nyadi president. Personaliti seduai nadai baka orang tau dipebasa nyadi org besai tauka VIP. Ngena baju round neck mai main handphone blueberry kin kia baka penyanyi rap aja ukai bakal president Ammerica. Menang bertanding semadi glamour gilak, orang ke biak kelalu gagit ngaga history, enda matang baka orang tuai, tambah undi ulih digaga secara online. Pei begedi meda sida Oprah arap amat gamal sidanya. Jaik jako ku komplen Barrack. Lawa keyboadr wireless nuan, ulih naip depan tv neh.

    ReplyDelete
  2. No comment on Barrack Obama....wait and see policy !!!

    Wah, amat ka Cuthess lawa wireless keyboard nuan nya. Nuan ngorder ia ari Amazon.com? Kebuah aku nanya, laban Nicolas ngorder one of the console game for Anais (Guitar Hero), datai ditu, siti button game tu enggai nyadi, udah seminggu nya datai. So, since ia agi under guaranty, di pulai ke Nicolas, with notifications to Amazon. Nemu nuan, apin dipost game ke rusak nya sida Amazon madah ke the new one is on the way !!! And Anais is happy with her new Guitar Hero.........

    ReplyDelete
  3. haha, Cath, nya baru nuan hentam Barack Obama. Aku enggai nulis opinion aku ditu .. enggai ka tekenyit bala macha iya ila! Aku bisi nginjau siti bup ari library .. kebendar bedau election tu suba aku udah minta bup tu tang enda available, baru available minggu tu tadi. Bup tu dikumbai The Case Against Obama. Penulis tu endang siko reporter ari National Review .. so iya investigate background BO and all that. Enti bala ka ngundi ka iya, enti sida enda terpukau laban "historic moment" tentu sida enggai ngundi ka BO enti sida bisi macha bup tu. Uji nuan meda website tu: http://howobamagotelected.com/
    Endang tekenyit kitai ninga saut bala pasal current affairs. Ok lah, udah agi ... nganti 2010 meda enti bala bisi learned their lessons ... mid-term elections.

    Amat stidi wireless keyboard aku tu! Doug bisi meli Logitech cordless keyboard, tang nya alah laban siti tu. Ka baru tu ngena radio frequency, ulih dikena sejauh 100 ft ari dongle ti dipasang ba USB port. Tambah mega iya mit mimit ari standard size keyboard ... nyamai dikena leboh ka naip ... sits very well on my lap!

    ReplyDelete
  4. Lyana, no comment pia? Wait and see? Heheh, ko Sarkozy, Barack Obama is naive! Aku enda nemu enti di France bisi program ka dikumbai radio talk show. Ba menoa kami ditu, radio talk shows are very popular, and the most successful talk show hosts are conservatives ... mostly Republicans, ukai party sida BO. Aku tu tau dikumbai nuan talk radio junkie, or politics junkie ...endang sentiasa follow perkembangan politics ba menoa tu ... ni ka bebacha ka political blogs agi!

    Au, ari Amazon meh aku ngorder wireless keyboard aku tang ukai Amazon ka nyual. Aku meli ari one of their merchants. Kiroh endar nge-return product ka rusak nya!! Beri aku bad feedback ngagai merchant nya. Aku bisi nerima email ari boss internet sales merchant nya pasal negative feedback ari aku. Alu bedau disaut aku walaupun iya madah sida ka compensate aku. Nasib keyboard baru tu, dipasang alu ka nyadi!! Enti enda, give up aku, minta pulai duit aja, enggai meli brand tu.

    Ka meli 2 iti agi Asus EEE box. Aku meli enggi aku ari Amazon merchant tang diatu Amazon bisi nyual iya .. murah agi!! Cheeeyyyy! Also ka meli 22" flat screen monitor with bright view! Heheh, nganti utang absi dibayar dulu ko Doug. Besai endar belanja Xmas tu tadi, laban bisi mindah enggau bisi temuai. Nasib ga quilts endang sentiasa bisi dianjong bala customers. Bisi ga bulih steady income.

    Enti aku meli WII, adui complain Doug! Haha.

    ReplyDelete
  5. Legi aku ngecheck pasal BO, Puteri. But then again, zaman baru tu, everything is about charisma. Key point BO menang ukai nama, he is very convincing and the Americans want change.

    Legi aku macha website nya au!

    Aku kala ngena wireless nya suba. Sigi stidi. Nadai iboh kiroh tebelit kia kitu. Hehe.

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:03 AM

    Udah ku macha website ko nuan nya. Maioh agi sida ke biak ke baru tamat high school engau baru graduate college ke ngundi ia,balaanembiak ke baru belajar ngirup beer nya ngundi ia nadai pengalaman mina kak ngeruh ai ngaga history ngundi Barrack nya. Uji anjng ngagai Iraq enggau perang awak ke ensepi asai ngetan ke menua. Sampai diatu nadai siti pun aku kala ninga nama polisi terbaru Barrack kena ngangkat ke ekonomi USA. Eee begedi, setiap hari nama Barrack Obama belama.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...