Wednesday, January 14, 2009

Promo: Endun Belalai

Sahari tu, Alice aka Endun Belalai, bisi ninggal mesej ba chatbox ngasoh ngabas blog ka baru ditumboh iya. Enda nemu kati aku tau saru meda url ka diberi iya. endunbelali.blogspot.com ko iya. Nah, ni nya ulih temu ... salah taip! Alice salah taip, aku salah peda ... peda aku endun bebali! Haha, enda patut, ko aku, leboh aku ka meda Blog Not Found. Copy paste url ka ditaip iya, agi ga Blog not Found.


Sorry Alice, kitai duai sama silap! Manah nuan bisi pulai kitu baru meri link ka betul! Nah, aku minta bala blogger/pembacha ka bisi selalu ngetu ditu, sama sama ngabas blog Alice ti benama Endun Belalai. Aram meh kitai bela meransang pangan diri ngambi ka lebih chapoh dunya siber laban kitai Iban! Ooooooohaaaaa! ;-)

3 comments:

  1. and u still nulis endun bebali ba line 3... he he he...
    mayoh utai pikir ka wai?

    ReplyDelete
  2. bebali laban ke tekelalu lama belalai hahahahaha.. very funny.

    Dor, agi mabuk wine nuan pio?

    ReplyDelete
  3. Mama, line 3 nya ukai mistake aku .. ngopy mistake Endun Belalai!

    Coki, enda patut wine ngimimit di-irup aku tadi tau ngasuh aku mabuk! Heheh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...