Friday, January 23, 2009

Netbook udah datai!

Tekenyit aku meda postman datai pagi tadi leboh aku beanjong ka perengka ngagai kerita. Enda ka aku bisi ngasoh sida ngetan sida surat enggau parcel?

Ngena ga laban iya nganjong netbook aku! Woohoo!

Tu gambar iya. Apin ulih dikena laban beteri bedau dichas.






Agi dalam kutak .... dalam kerita.







Agi bekilat!

Aku nulis entry tu dalam kerita ngena iPhone. iPhone application ka dikena enda berapa tang tau ga dikenyadi leboh ka dalam kerita dirantau jalai.




-- Post From My iPhone

6 comments:

  1. aiseh..lawenye, udah datai netbook iyo! balat enda sabar agi ngirum pos nyu ngena iphone..ekeh ekeh ekeh manah eh....

    enggi aku bedau diorder agi...ka nyangkung MIL aku. ga benung Sale ditu, bisi offer nya dia, buy 2 and siti half price aja! aku madah ke Nico anang laun. Only Samsung brand.

    ReplyDelete
  2. Merinsa ngepost ngena iPhone. Tusah ka edit. Typo siti alu enda ulih dicorrect.

    Wah murah ga Samsung nya! Bali ka aku siti! Heheh Aku meda ba Amazon France enti rega iya ditukar ngagai US$, mar agi ari rega ditu. Make sure model ka on sale nya sama model enggi Jenny. Selalu iya model ka on sale model lama. Kena ngelaku stok lama laban model baru dah datai.

    Ngelaban ujan kami ba rantu jalai tu! Benchi travelling maya hari ujan.

    ReplyDelete
  3. wow ... manah amat 'ayam' baru dik serta cangih gaya! ;)

    Sibu ditu ujan enda ngetu2 lalu kereta pen bedunjung ketegal taun baru cina!

    ReplyDelete
  4. Dor, wahh comel amat tai kayam baru nuan! Ila blog maioh agi pasal Netbook tu ok?

    ReplyDelete
  5. Fewittttt pama amat orang bisi Netbook! Enggi aku agi bekilat meh ditu tang nyau penuh bekau2 jari... hehehehe

    ReplyDelete
  6. Endun Belalai, eeh canggih! Very hip asai maya mantai iya ba coffee house. Jeles aku kita bisi cuti umum maya CNY tu!

    Coki, sigi rindu bayam ka ayam baru aku tu!

    Flo, laptop nuan finger-print magnet ga kah? Ebony black nya baru amat finger-print magnet! Apu!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...