Wednesday, November 24, 2010

Chelap!

Chelap! Aku ngelaban chelap pagi tadi nurun ke pasar udahka nganjung bala anak ke sekula. Maya aku nganjung saduai, penyelap hari -1°C. Baru iya meh hari kami ngenyelap nya musim tu.



Tudah Denice ngena boot ti udah sendat nurun sekula. Orang ga ka! Nya kebuah ke pasar pagi tadi, ngiga kasut boot ka iya. Nya meh orang ari pulai sekula tadi ngena kasut boot baru nya. Mina dibuka maya ke mandi, udah nya dipasuk ke baru. rolleyes

Kelimpah kasut boot, aku bisi meli stukin chelum enggau burak ke Denice mega. Iya enggai ngena tanchut panjai nurun sekula taun tu, mina uniform gaun aja ti ka dikena iya. Nya meh bebeli ke stukin enggau kasut but. Stukin lama mina sepasang aja agi umbas.

Ba pasar tadi, aku mina meli semacham sayur. Lemai kemari aku bisi ngasuh Doug meli itit panggang. Nya meh lauk kami demalam, lalu nya meh lauk kami malam tu mega! Hehe, agi mayuh itit. Sayur kena nambah lauk!

Pagila mupuk kami ngagai sida entua aku laban ti ka ngintu Thanksgiving din. Ngena ga hari nadai ujan pagila, mina chelap aja.

Bah, naka tu aja cherita sekali tu! Happy Thanksgiving!

2 comments:

  1. Happy thanksgiving agai Kota sebilek wai auk raya penutian ari ney engi sida liana dah labuh snow

    ReplyDelete
  2. Happy Thanksgiving nuju kita sebilik Doris.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...