Tuesday, November 16, 2010

Gigi Simpak



Tengah hari tu tadi aku bisi betemu enggau lutur gigi. Ninjik ga ulih betemu enggau lutur gigi sahari tu laban demalam gigi ti endang udah betampal simpak alu tingkil. Nyu nyilu meh asai gigi nya lebuh ngulum ai maya ti nuchi gigi.

Gigi ti pechah nya alu di x-ray enggau digambar. Ba menua kami ditu nadai kala sekali betemu enggau lutur gigi .. enggai enda dua tiga kali baru tembu gigi diadu! Sahari tu mina nampal lubang - di"seal". Bulan dua belas lagi baru ulih di adu - ka ngaga crown. Ka meh aku tumu agi ari nya, tang nya meh nadai alai - udah booked magang hari!

Akai, merinsa endar ga nya! Enggai meh gigi nya ngaga hal maya di Miri kutai! Nadai ga kiruh nganti ngelama nya! Rega ngadu gigi siti nya enda ibuh sebut ... ulih meli kamera canggih aku ngena duit nya! rolleyes

7 comments:

  1. amat kaya nyadi dentist ba menua ribai ney - nyu ingat ke cerita flo ke ka ngadu ke ngeli nyu ulih tambang pulai mansang ke menua ari sekutlan- amat enda sporting ndar ga ngeli nya hehehe uji meragam di miri arinya suka ati ngadu jauh murah ari menua ribai din

    ReplyDelete
  2. Pama nuan bisi ngadu appointment enggau dentist. Baka aku, meh dentist ngiga aku. lol. Meh nanya mentua indu aku dini tuju aku ngelamatu tu since gigi geraham ka patah empat ari nya. Bedau tembu nemu nuan...hehehe. Agi mekang tinggal sesuku ndak gi gigi aku ka patah ari nya.

    ReplyDelete
  3. andan, ba iya, lembau ngenang rega ngadu ngeli ba menua ribai! Kami duai Doug udah bekenang ke ngadu braces ka anak dua iku nya ... apu, ribu rega nya ila wai! Tau meli sebuah Kancil!

    Charlene, enggai nyadi di ignore! Aku enggai ngenat pedis!! Two appointments baru tembu ila.
    Tan ga nuan ngetat gigi nuan ke patah nya?!

    ReplyDelete
  4. Bak ia. Ngak bedau pedih deh, nya kabuah bedau ati ka betemu enggau dentist. Nya meh, asaiku, udah jedun mit aku nya udah sekula on Feb, kali ngelantang ka diri aku betemu enggau dentist ila, alu ngadu braces ka invisalign sekali. Part nya meh aku lembau mai, tang semadi bisi urang ka sponsor, on aja meh tu ila.

    ReplyDelete
  5. Rajin amat nuan ngetat braces! Enda ngawa ga kita agi biak! Heheh, MIL aku ngena braces udah besai tuai, diatu gigi ti betingkah udah pulai betingkah! Enti aku kapa kiruh! Kapa gigi nya betingkah dia!

    ReplyDelete
  6. Enggi aku ke simpak, nyu setaun aku ngenat ke nya, udah di tampal. Takut ku. Enggai ke ngerusak urat ngeli, enda tan pedis ngeli. Sama meh ditu, lama endar ngereja siti ngeli nya. Enti enda salah tiap aku, 3 kali aku mansang ke dentist nya. Taja mar bayar tang nadai pedis aku di adu ke ngeli nya...nakal endar. Enti kelia betangguh ari ka ke betemu enggau dentist laban buyan!

    ReplyDelete
  7. Iisssh, aku enda buyan enti pasal ngadu ngeli! Heheh, enggai ngenat pedis! Two appointments ku dentist, nembu ka crown nya ila. Diatu mina di seal aja, enda nyilu asai laban ti udah diseal.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...