Monday, February 13, 2012

Bunga

Mmmmmmmm. Amat enda berapa amat neh, nadai udah di update blog tu sekumbang pun bulan satu kutai!  Minta ampun laban tulang buruk!



Pun kayu sebelah parking lot pasar ba menua kami ditu udah mupuk bebunga. Tekenyit diri aku meda laban pun buah apai tuai orang seberai kami mina sepun aja udah bebunga. Aku sigi rindu amat ngambar pun kayu ti bebunga, nya meh nyau ngetu limpang ngambar bunga!

Pun kayu ba gambar atas nya ba belakang rumah orang - di pansa lebuh ke nurun sembiang kemari.  Isa ngetu maya pulai sembiang ngambar bunga pun kayu tu!  Bala anak asuh pansut ari kerita ngambika bisi posing ke aku!   Ninjik ga orang ke empu pun kayu nya enda meda ulah kami menyanak laban lindung pagar batu ke tinggi!



Amat enda teranti endar asai aku ke pun buah apai tuai orang seberai kami bebunga! Nyu bejelangkit pagar iya aku ila tama ngagai kebun laban ti ka ngambar close up!  Apai tuai orang nya sigi enda ibuh ke aku tama ngagai kebun iya mina aku ngintai maya iya nadai bejalai sebelah kebun iya laban ti enggai ngerandau iya!  :-)

Kiraka mupuk angat meh hari kami diatu lalu siang pan mupuk panjai agi.  Nitihka kalendar sigi agi musim chelap ba menua kami tu.  Ba menua bebukit din bisi salji laban dua hari tu bisi ujan enggau hari ba bukit din agi chelap.

Bah, naka tu aja cherita sekali tu.  Ila nguji update suah agi.  Ukai nadai utai dikerandau tang nya meh alah laban tulang ke buruk!


2 comments:

  1. wah..pun bungai nama kaler pink nyok?

    ReplyDelete
  2. Pelaba aku pun kayu ornamental plum - buah mit ukai buah ke dempa.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...