Wednesday, February 15, 2012

Rindang Laban Kamera Lama



Amat rindang endar aku bemain enggau kamera lama! Sekeda kamera tu di beri entua aku, sekeda dibeli aku ari ebay. Berapa iti kamera filem dikembuan aku diatu? Anang nanya laban nadai udah ditiap! Enggai niap laban enggai ngira penyampau duit udah dikena meli ayam tu! mrgreen

Nadai rega kamera lama ke udah dibeli aku nya mar iga tang nya meh mimit ditu mimit din, tau endar penyampau semua iya udah nya!!



Tu meh gamal aku bemain enggau kamera lama!  Keterubah iya ngambar rumah lama nyin, meda tampak endar rumah nya ba chermin kedai dia aku alu ngambar diri empu!

Ni enggi kita?  Agi bisi disimpan kamera filem kita?

2 comments:

  1. Hi Puteri, ngumpul kameha lama hubi nuan pia? How interesting....aku agi meh nyimpan kameha filem aku...sayau ka muai...agi manah serta tau kena tang nyau malu nyenip y puteri laban urang kemaya ari to ngena digital magang....

    ReplyDelete
  2. EKI, aku munyi nuan meh suba, malu minching kameha filem! Diatu kapa aku peduli! Ukai nadai kameha digital tang sigi rindu bemain enggau filem. :-) Agi mayuh orang minat kameha lama tambah agi aku bisi enggau group bala ti minat kameha lama ba Facebook. Teperansang amat aku laban bala sida nya! Sekeda kameha aku lebih ari 40 taun umur iya! Antique! Classic! Hehehe.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...