Tuesday, March 02, 2010

Bisi Kabih

Ku sekeda orang, mayuh kitai lebuh ka ngiga bini tauka laki ngiga orang ka bisi kabih gamal kitai empu. Aku rindu endar beratika gambar kawin ti begantung ba kedai gambar. Endang amat, tebal agi gamal pengantin indu enggau pengantin laki bisi endar baka gamal pangan diri. Sekeda nyu baka gamal diri menyadi!

Bah, kati gamal kitai enggau gamal jelu ti ditupi kitai deh? Bisi kabih gamal jelu ti ditupi kitai?



Amat geli endar ati aku keterubah iya aku meda gambar baka tu! Nyu kelalu nya enti gamal mensia tau nyadi baka gamal jelu!


Kati gamal Anais (anak Lyana) enggau mayau iya, Calisto? Bisi kabih gamal pangan diri saduai iya? lol



Peda pemesai/bulat mata mayau kami nya! Bisi kabih gamal Duncan? mrgreen




Gambar ukui tu diambi aku dalam taun 2007 maya Farm Show. Aku enda tingat gamal orang ka empu ukui nya. Pelaba aku nadai gamal orang ka empu nya ngenyai gamal ukui iya! mrgreen

Nasib ga, kasih tudah enti gamal baka gamal ukui iya nya!

6 comments:

  1. ahahahaha....engkakah dulu ! Nico, munyi ka aku tadi, enda kala ninga iya lekik2 ketawa !! amat gak ney...nadai ati berati ke ngelamatu. Ba senentang mata Anais enggau Calisto sebaka endar ! ahahaha Enggi Duncan enggau Niki, pan ba mata gak bekabih....(kudi ari, ka urang tuai! mayuh ulah...hihihi)

    ReplyDelete
  2. Kita diau ba menua ribai, nadai enggau orang kudi hari ma ketawa ka jelu! Ahahahahahahaa!

    ReplyDelete
  3. hehehe senyum kedirik aku...mayau aku dirumah bc 8 iko ..kada bc sebaka gamal aku nehhh...

    ReplyDelete
  4. Gambar ukui paling last nya, agi kelia benun agi bak sekula primary, bisi aku nginang ukui baka nya. Bisi aku begambar enggau ukui aku nya..Legi meh aku ngecheck...bisi kabih nda kah kami duai ^_^

    ReplyDelete
  5. Amat endar ga munyi ko nuan neh. Amat bisi endar kabih enggau bala orang ke nupi sida. Mata mayau eggau mata Duncan sigi amat endar sama pemesai sebaka ia.

    ReplyDelete
  6. apu, mayuh endar mayau nuan, flo! Engka bisi siku dua baka gamal nuan! Heheheh.


    Charlene, aku ka meda gambar nuan enggau ukui nuan nya! Ka ngecheck bisi enda kabih gamal saduai! Hahahahahahaha.

    Lysther, bedau agi Duncan ngasuh mata iya bulat baka enggi mayau nya! Endang sebaka gamal mata saduai! Hehehehehehehhh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...