Monday, March 22, 2010

Dudette

Rindu amat aku begulai enggau Dudette. Taja aku apin lama udah bekelala enggau iya, iya nyamai dibai mindah. Kini kini kitai mai iya mindah iya nadai kala nulak.

Tambah mega iya nyamai dibeli ka utai. Asal tau dikena. Enda milih utai terpakai tauka enda.

Asil kereja iya pan manah. Rindu amat aku meda. Ingat gambar pun kayu ka bebunga ba depan rumah mekanik? Asil pengawa Dudette meh nya.



Kati gamal gambar bala anak tu? Asil kereja Dudette mega tu! Enda landik Dudette peda kita?
mrgreen

4 comments:

  1. Manah ahhhhh :-))

    ReplyDelete
  2. hahaha nama mayau deh udah diberi marik? :D

    ReplyDelete
  3. Haha, Endun, nyampau meh mayau aku ngena marik! Mayau aku nya ngena collar. Suah endar aku saru meda mayau orang sebarai rumah kami .. kumbai aku mayau aku! Semadi nadai meda collar nya baru aku nemu nya ukai enggi aku!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...