Sunday, March 07, 2010

Bunga Rumput 2



Rindu amat aku meda pengalak bunga rumput tu ba belakang rumah aku! Maya musim chelap ba kami ditu endang galak amat sida rumput enggau babas. Tau alai rusa belalai, sema ka jaku!

Mayau sigi betitih ka aku lebuh aku bejalai sebelah tanah ngambar bunga rumput enggau ngambar indu penyengat ti nutu bunga rumput nya. Engkejuk meh iya lebuh nengah rumput ka tinggi.

Ngumba endar ga sida ansa, nyu meresih meda aku ba tanah alu ka nganu kitai! "Gamal, palu enggau kayu tu enti berani mansang," ku aku bejaku kediri! mrgreen Enggai nyadi enda mai kayu pan laban udah sekali kena pantuk ansa! Sigi maya sida ka laki mangah laban sida ka indu benung beteluk.

Sahari tu kami menyanak enda nurun sembiang laban Duncan tabin. Relek ga mimit ujung minggu tu.

2 comments:

  1. Eeeee...ulih imagine aku baka 'House of Pairie', bak belakang rumah nuan..aisey. Alu bepicnic (tang standby dulu maik sida kayu, incase sida ansa temu nyerang! ahaha)

    ReplyDelete
  2. Baka Little House on the Prairie, pia Charlene? Haha.

    Amat manah alai bepicnic meh dia tang tanah agi basah! Quite soggy! Amat mesti ka standby kayu kena malu ansa ma sida nyerang! Enggai aku pansut ka belakang enda mai "weapon"! Heheh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...