Tuesday, March 23, 2010

Pemakai lebuh sakit



Nyelai endar ga nyawa kitai ti benung sakit. Chukup macham utai digiga!

Ka makai biskut manis, nyau ga aku ngasuh Doug ngetu ba kedai ngiga sugar free cookies ka aku. Udah nya tetenguk ka sausage muffin sandwich ari McDonalds; limpang ga Doug meli breakfast ka aku. Berapa hari beturut turut kami duai makai sausage muffin sandwich ari McD. Ngiga kway tiaw ga ulah nyawa, tang dini nya bisi alai nyual kway tiaw bakaka diguring cina di Malaysia din? Nakaka bisi chow fun, ku sida ditu. Nya meh dikenyadi!

Enti tak mungkal berapi kediri empu agi lembau asai tulang. Ni alah rengkung rengkung nunga utai dipanduk! Nya meh ensanus aku ngasuh Doug meli grated cheese (stok dalam peti ais udah abis) kena ngaga ham spinach quiche.

Nya meh pemakai malam ensanus. Nindik ga muntang ngaga quiche tu!

*Tetengukka wantan campur! cry

4 comments:

  1. Mun aku udah datai tabin, nyawa sigi ngiga sida bubur asi gulai enggau sida chebi manok..hmnn..sedap eh.

    ReplyDelete
  2. I love sausage mc'muffin!

    ReplyDelete
  3. Nyelai ga nyawa enti sakit, memacam utai ka dempa.. udah bisi ba depan mata legi enda ga nyawa ka makai... kesimpulan, imaginasi tme kitai sakit sigi tinggi, tubuh ka bemanja2 meh nya...

    ReplyDelete
  4. charlene, bubur dikerindu aku champur babi pepat! Tang aku selalu ngiga manuk gulai lia tutuk lebuhka sakit .. bisi meh aku manduk lauk nya.

    Gus, sausage mc'muffin! Hehe, bendar aku ngingat apa nama sausage nya?! Actually I prefer the biscuit to the muffin or the croisant with the sausage .. selalu mixed up ni bagi fast restaurant ti offer which .. biscuit/muffin/croissant

    Ken, amat ngumba ga nyawa, nemu manja maya sakit! :-) Amat, asai nyawa ka makai tu lah, nya lah, tang appetite agi nadai. But fornately sakit laryngitis enggau batuk tu enda affect my appetite! Heheh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...