Friday, January 14, 2011

Bulih!

Haha, anang guai, nadai aku tu bisi kena tikit alu bulih duit beribu! Utai ti ngasuh gaga, iya nya meda diri bulih endar sahari tu ngambar burung House Finch! Bemua meh gamal hari pagi tadi tang ati ti enda liat meda pemayuh burung inggap ba pun walnut enggau nutu leka rumput ba tanah.



Lubah lubah meh aku ti mansang semak agi mai tripod enggau camera/telescope ba tanah. Ninjik ga burung ka nikal udah aku ke jenuh bediri ba tengah tanah ngipa sida.



Udah kelama aku ke bediri ba luar, mata panas pan mupuk pansut. Tang siti aja penyalah. Burung ka diipa udah beterebus lari laban bisi burung woodpecker inggar terbai mansa sida. Geram diri ga kitai laban maya mata panas pansut burung nadai siku nunga kitai!

2 comments:

  1. Nyau ka mesai burung pipit kitai diMiri ditu neh? Semina corak bulu lain agi.

    ReplyDelete
  2. Au, mesai pipit kitai meh burung tu. Mulut iya lain mimit laban iya makai seeds. Curak iya ti ngasuh aku gila meda burung tu! Mina ke lelaki aja bisi curak mirah, ke indu nadai mirah, chocalate aja.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...