Tuesday, January 11, 2011

Satay! Satay!



Asai ti ke betanda aku meda kuah satay aku nyadi, alu satay ke ditunu ba oven mit ngemanah nya gamal! mrgreen

Ngelama tu aku endang nadai kala nguji ngaga satay laban ti amat enda nemu. Tang bala pangan ba Facebook ti nemu ngaga ngumba endar ga mantai gambar satay ti udah digaga sida. Kati kitai enda meliur ngapa ti meda gambar sida! Nyau meh bekareh ngiga resipi satay, engka tak bisi resipi ti enda pedis ditunda.

Naka pengaga meh tetemu ka resipi indu Cina ari Malaysia ti diau ba menua kami ditu mega. Amat muntang endar ga chara ngaga iya. Mata ngelama tu enda tak ngiga resipi!

Bah, anang malu jengkau dia satay kala agi angat! Agi mayuh iya ke benung ditunu din! lol

2 comments:

  1. Amat sedap gamal serta kala satay pen chukup iya pemanah! Nuh lapar aku ditu meda iya! Ke dijual ditu, nadai nya ngemanah tunu deh! Tahniah! :)

    ReplyDelete
  2. Heheh, thank you! Tang bala anak enggai makai udah nyepi mimit! Laban enda ngemanis ke dijaul di M'sia din! Ila meh aku ngaga iya manis agi!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...