Friday, January 07, 2011

Kemisi Musim Chelap


Gamal jalai ke di tengah lebuh ke South Lake Tahoe.

Musim Krismas tu tadi, kami menyanak dikangau pangan aku (indu Cina ari Sarikei/Kuching) ke diau di South Lake Tahoe ngintu Krismas enggau iya din. Mupuk meh kami kena ngalih hari 24hb Disember. Kala orang udah manggil neh! Bala anak sigi gaga amat laban menua South Lake Tahoe ba bukit (kiraka 2 1/2 jam ari rumah kami) alu tebal meh salju maya nya din.


Sereta datai din, bala anak alu beguai nganjung diri bemain ba salju. Gaga meh orang. Denice ke buyan pen nyu merani ke diri nepan sled alu gelunsur ba salju!


Ngumba endar ga aku - lebuh ke ngambar bala anak ba baruh bukit mit, enggai enda kena langgar Duncan ti nepan sled ke berat! Nyau telentang rebah laban kena langgar! Lapa deh, nyu biru betis ari baruh pala patung dataika buku ali! Amat ngumba endar ga nasib aku sahari nya! rolleyes


Ngalih hari hari Krismas kami dibai pangan aku enggau laki iya raun meda menua semak South Lake Tahoe. Pama endar ga penebal salju ba menua ke dipansa! Menua siti ti enda entu jauh ari South Lake Tahoe iya nya dikumbai Kirkwood. Ba Kirkwood dia bisi ski resort. Aku sekali udah kin tang Doug enggau bala anak baru iya kin. Ngemayuh nya mensia bemain ski enggau snow boarding din.

Tengan bulan satu tu lagi, engka bisi kami menyanak ke South Lake Tahoe baru laban maya nya bisi hari diau ngintu Hari Martin Luther King. Enti kami enda ngambi peluang nya ke South Lake Tahoe, naka maya Krismas nya aja meh bala anak sempat bemain ba salju. Menua alai kami diau endang tau dikumbai ukai alai salju turun. Tekalih dunya enti salju tak turun ba menua kami nya! mrgreen

Bah, naka tu aja cherita aku sekali tu! Arapka kita teperindan meda gambar ke dikunsi aku ditu!

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...