Thursday, January 13, 2011

Ka ngambar burung tang ...



Amat enda puas endar ati aku lebuhka meda burung House Finches! Ngemayuh nya sida ba belakang rumah aku taun tu, tang nya meh aku enda entu ulih ngambar sida! Hari selalu bemua, tambah lindung ari pun eucalyptus ti berintai ba tisi rumah, lalu aku empu enda ulih duduk ba luar ngipa sida! Hari kelalu chelap! Laban hari ti selalu bemua, gambar ke diambi nyu enda menyana laban ti enda chukup "lighting" enggau kelalu balat "backlight".

Enti aku pansut mai telescope kena ngambar sida pan nadai guna. Nadai burung ka ngenat diri meda mensia pansut! Meda ayung kitai deh bekebus sida terbai lari!

Naka tu meh gambar ke ulih diambi aku ... ari jauh. Amat enda puas laban enda entu terang!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...