Wednesday, May 31, 2006

Ai Pengayu

Taja kami sebilik enda ulih pulai ka menoa ngintu gawai taun tu, kami duai Doug sempat ngetoast pangan diri ngena ai pengayu. :-)

Ai pengayu tu digaga pangan aku dalam taun 2003 kutai maya iya ti ngintu aku beranak. Pangan aku tu indu china tang iya landik endar ngaga tuak. Tuak tu bisi dichampur iya beras mirah mimit nya gamal iya nyau baka brandy. Ngelama tu tuak nya dikena aku mandok manok. Pama ga pemisa iya! Heheh

Ngirup tuak enggau belauk ka tulang babi! Sayau babi nya ukai babi pansuh! Enda ka nyamai agi enti nya babi pansuh!

Sekali agi, selamat hari gawai ngagai bala kita ti macha blog tu.


3 comments:

  1. Selamat Gawai Dayak endu nuju kita menyanak. Ahh udah tu ngirup "ai pengayu" ahh demalam! I missed Gawai atmosphere meh tu. Bah mupuk dulu..ngerituk blog aku dulu.Ngujika utai di ajar bala anak demalam.

    Aki Gerubi

    ReplyDelete
  2. Seramat Gawai! We are still at it!

    ReplyDelete
  3. Bendar kita begawai, Desmond? Bisi tingat ka kami ditu maya kita ngirup? Heheh.f

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...