Thursday, May 18, 2006

Cherita Makai

Kena ngeramai Hari Indai tu tadi kami menyanak keterubah iya nganjong diri ngagai restoran cina ti dikerindu aku tang mina ngasa ka ati aja ... nadai alai agi! Penuh endar bala orang makai dia. Laban ka bisi wedding reception .... nadai entu endor agi ka bala bukai. Enggai nganti dia, nya kami alu nganjong diri ka restoran Mexican.

Aku madah ngagai Doug aku mina ka makai steak enti enda jadi makai ba restoran cina! Heheh.

Bandera steak nama steak di order aku. Nyamai! :-)


Margarita swirl ai di order aku. :-)

Tacos ikan, pilihan Doug. Bala anak mina mutik utai dempa kami.

2 comments:

  1. There goes my diet plan....i ordered NZ Airflown Steak after election day...now i can blame someone...

    ReplyDelete
  2. Haha, Desmond, I don't steak would affect your diet plan that much, just stay away from the mash potatoes!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...