Wednesday, May 31, 2006

Main Ai





6 comments:

  1. Anonymous3:02 AM

    anak d nyak, pu3?

    cute mai

    ReplyDelete
  2. au, atie, anak aku .. ka laki anak kandung aku, ka indu anak angkat .. ngangkat anak cousin ari Miri.

    Ni nuan bisi anak?

    ReplyDelete
  3. Anonymous4:24 PM

    owh .. mulia mai hati nn ngangkat anak ..

    my anak?? .. kawin pen bedau .. nadai urang ka sponsor sperms .. hahahah ..

    ReplyDelete
  4. nadai sperm bank kah ba Sibu dia? Heheh.

    agi bisi time ngiga jodoh, atie. Aku suba tetemu ka jodoh umur tuai ari umur nuan diatu! heheh, kan internet ada, kalau nak cari jodoh?

    No need to rely on the fish pond in Sibu, which is already dried up!

    ReplyDelete
  5. Anonymous3:54 AM

    sperms maioh lah ba sibu, pu3 .. ayo .. you really made me laff like hell already... you see, i'm ready for the sperm injection w/o having sexual intercourse but then in Sibu .. hell no way punya lor .. parai parentsku dijaku / dikumbai urang ngandung anak sengapa .. lol.

    internet? d temu jodoh ba internet kah? :O its ok bah like you udah berumur temu jodoh ka apa .. its a blessing given from what you did lor .. like i said earlier, amai mulia hati d

    ReplyDelete
  6. Amat, atie, Sibu too small .. dikejako org enti tiba tiba peda org ngandung! Haha, enti famous baka Jodie Foster, tau ngena sperm bank, nadai org peduli.

    Au ah, tetemu ka jodoh ba christian matchmaking website .. diatu nadai agi site nya .. too bad. Kawan aku 2 iko pen bulih thru that site .. enti enda udah aku recommend ka nuan.

    Amat blessing, atie, enti enda dara tuai aku di Miri din. Heheh.

    Check this out, this one has high ratings among christian singles-
    http://www.christiancafe.com/guests/join/index.jsp?xyz=meetchristiansingles

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...