Thursday, May 11, 2006

Video Clips Radja

Kutai aku bisi macha post Poison pasal iya ti rindu ninga kumpulan ari Indonesia dikumbai Radja. Ingin ati aku ka ninga lagu ari kumpulan tu laban aku sigi rindu ninga kumpulan Peter Pan. Mag bisi meh nyebut diri iya rindu ninga lagu ari kumpulan Radja.

Kepuas aku bepeda ka video ba You Tube bisi aku tetemu ka sekeda video clip ari kumpulan Radja. Tu iya tiga iti video clip ari kumpulan Radja. Manah ga lagu Radja dinga aku tang nyawa penyanyi utama Peter Pan manah agi dinga aku.

Sayau ba US ditu nadai bisi MTV Asia. Enti bisi nemu meh aku sapa orang tauka kumpulan tengah hangat ba Malaysia/Indonesia/Singapore din.

Macham macham utai ulih ditemu ba internet diatu! Heheh.


Radja: Benci Bilang Cinta



Radja: Jujur



Radja: Tulus

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...