Friday, December 03, 2010

The Big Five O



Pia gaga, pia sinu meh ngenang diri udah manggai umur lima puluh. Gaga laban udah diberkat Tuhan umur ngemanjai tu. Sinu laban taun ti udah belalu ukai nya ulih diambi pulai. Sinu mega laban berapa iku enda pangan ti udah dulu ninggal menua injau tu lalu sida nadai meda diri manggai umur baka umur aku sahari tu.

Tang nya meh, kitai idup ba menua tu ukai nya enda nemu diri nya baka bunga babas. Sahari tu bisi, udah nya hari siti nadai agi. Tang naka iya hari ti udah diberkat Allah Taala ke kitai diterima enggau dua iti tapa jari ti dikerembai manah - diterima enggau besai terima kasih.

Aku geli ati meda kad diberi bala anak. Enggai enda meri duit $1 siku ga! Udah nya saduai enda teranti madah diri ka meli kuih, alu nanya nama bansa kuih ti dikerindu. Cheese cake with fruit, ku aku. Nya meh orang rauh rauh madahka Daddy kuih ti dikerindu aku!

Lemai tu lagi, kami menyanak makai ba restoran baka selama. Pagila baru kitai ngintu hari nya spisil agi, ku orang. Enda meh aku nemu prugrim ti udah diatur orang ke aku!

Nah, bala kita ti enda nemu penuai aku ngelama tu, nemu meh kita sahari tu!

7 comments:

  1. Selamat Hari Pengada Dor... nadai berupai pendiau nuan baka ke masuk 50, u look so 40's! Awet muda uuuu!!!!

    ReplyDelete
  2. Thank you! Thank you! Pat, bendar meh nampik sida skin care tiap malam!

    ReplyDelete
  3. Happy birthday Sis...nya cuma number ajak...yg penting jiwa masih muda,....hehehe

    ReplyDelete
  4. flo, jiwa sentiasa muda! Salah peda, bakaka enda sedar umur diri! Heheh.

    ReplyDelete
  5. Amai enda ku nyangka umur nuan dah manggai 50, baka ke agi 40+...Happy Birthday sekali agi.

    ReplyDelete
  6. congratulations and happy birthday!!!

    maintain jiwa muda, so that sentiasa nampak muda !!!

    ReplyDelete
  7. Thank you, Big Momma! Kati enda maintain jiwa muda, at 50 agi berjerawat!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...